- Katılım
- 8 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
ya arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza.bir hafta içinde motor alıyorum.alıyorum almasınada napıcamı bilmiyorum.2 el bi motor buldum ama cezası varmıdır?çalıntımıdır?vergileri tammıdır?nasıl üzerime geçiricem? sorularının cvbı bende yok!ilk motorum olucak ve bu tür işlerden anlamam bi yardım edermisiniz!nerelere gitmem gerekiyo?
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.