Yardımlarınızı Bekliyorum.

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
merhaba. aylardır yazıları takip edip forumu didik didik ettım :) ...
yaklaşık 3 ay sonra motor almayı düşünüyorum neden 3 ay dersenız ehliyetımı o süre zarfında anca alırım diye düşünüyorum...
daha once cok az motorsiklete bindim. fakat profesyonel bisikletciyim. şehirler arası turlar falan yapıyorum bisikletimle. daha uzun yollar katetmek amaçlı motor almayı düşünüyorum. 2. el almak daha uygun gelıyor bana 4000 tl bütçem var. esasında 6000 fakat motorsiklet aksesuarları ehliyet falan derken pek sıkışmak istemıyorum açıkcası. kışın staja gidip gelebilecegim, yazın ise uzun yol yapabilecegim buna uygun az yakan ve benı yolda bırakmicak bi motor almayı düşünüyorum. uzun yol planladıgım için cooper daha mantıklı geliyor bana. fakat çok kararsız kaldım. kafamda 2. el 250lik regal raptor var fakat sizinde soyleyeceklerıniz benim için çok önemli... tavsiyelerinizi bekliyorum.
teşekkürler...
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
merhaba. aylardır yazıları takip edip forumu didik didik ettım :) ...
yaklaşık 3 ay sonra motor almayı düşünüyorum neden 3 ay dersenız ehliyetımı o süre zarfında anca alırım diye düşünüyorum...
daha once cok az motorsiklete bindim. fakat profesyonel bisikletciyim. şehirler arası turlar falan yapıyorum bisikletimle. daha uzun yollar katetmek amaçlı motor almayı düşünüyorum. 2. el almak daha uygun gelıyor bana 4000 tl bütçem var. esasında 6000 fakat motorsiklet aksesuarları ehliyet falan derken pek sıkışmak istemıyorum açıkcası. kışın staja gidip gelebilecegim, yazın ise uzun yol yapabilecegim buna uygun az yakan ve benı yolda bırakmicak bi motor almayı düşünüyorum. uzun yol planladıgım için cooper daha mantıklı geliyor bana. fakat çok kararsız kaldım. kafamda 2. el 250lik regal raptor var fakat sizinde soyleyeceklerıniz benim için çok önemli... tavsiyelerinizi bekliyorum.
teşekkürler...

Yolda bırakmayacak, uzun yol yapacak ve az yakacak...

Arkadaşım ben chopper tarzı motorlar çok hoşuma gitmiyor. Dolayısıyla 4000 - 6000 TL arası param olsaydı eğer şu anda, alacağım motorları sıralayayım;

CBF 150 (Yolda bırakmaz, uzun yol yapar, az yakar)
YBR 250 (Yolda bırakmaz, uzun yol yapar, CBF 150'den fazla yakar ama sürüşü zevklidir.)
CBF 250 (Yolda bırakmaz, uzun yol yapar, sınıfında pek bir üstünlüğü yoktur, yakıt konusunda bilgim yok, ilgilenirsen bu konuda detaylı bilgi bulabilirsin.)
CBF 500 (Yolda bırakmaz, uzun yol yapar, sınıfının önde gelenlerindendir, birazcık tuzlu yakar.)
Kawasaki ER-5 (hakkında çok bilgim olmamasına rağmen hoşuma giden bir motor. Araştırmanı tavsiye ederim.)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
bisikletten sonra sana bi cbr 125 yakışır, yabancılık çekmemiş olursun :mrgreen:
şaka bir yana ben de şu an 4000 tl biriktirebildim, sıfır cbr125 almayı düşünüyorum.
cumartesi sınava girip ehliyet aldıktan sonra sezon kapanmadan alırım inş motoru.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
bisikletten sonra sana bi cbr 125 yakışır, yabancılık çekmemiş olursun :mrgreen:
şaka bir yana ben de şu an 4000 tl biriktirebildim, sıfır cbr125 almayı düşünüyorum.
cumartesi sınava girip ehliyet aldıktan sonra sezon kapanmadan alırım inş motoru.

arkadaş uzun yol yapmak istediğini belirtmiş ve az yaksın demiş. CBR 125 racing tarzda bir motor olduğu için, düşünceme göre, motor ilk hızlanma (ivmelenme) için yüksek bir yakıt-hava karışımı yapacaktır. Çünkü motorumuz race tarzda olduğu için ivmelenmeyi yüksek tutması gerekiyor. Şehir içinde de çok sık dur-kalk yapılacaktır. Dolayısıyla yakıt sarfiyatı yüksek olacaktır. Ayrıca uzun yol dendiği için rahatlık ön plana getirilmeye çalışılmış. Bu yüzden haklı olarak arkadaşımız chopper'a yönelmiş. Ancak race tarzında pek konfor söz konusu değil. Yine uzun yol için yanınıza eşya alacaksınız. Race tarz motorlarda eşya taşımak pek de uygun değil. Zira topcase eklemesi yapılamıyor. Ayrıca hayırlı olsun inşallah cbr 125 size de:) ama tavsiyem cbf 150'yi bi araştırın derim (kendi motorum diye demiyorum valla :D )
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
21
0 km cbf 150 tavsiye ederim .zaten türkiye şartlarında en uygun olanı budur bence. 40-50.000 km ye kadar neredeyse sorunsuz olarak kullanılabilir . uzun mesafeli yollarda sürücüyü fazla yormuyor . kullanımı diğer ufak cc motorlara göre daha keyifli fakat , tek sevmediğim yönü süratinin düşük olması .en fazla 115 km sürati var bazen yetersiz geliyor bana . ikinci el motor almanı pek önermiyorum tabiğki senin keyfine kalmış birşey bu durum . ikinci el almayı düşünürsen yine honda yı öneriyorum . bol şanslar :cat:
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
133
Öncelikle tarz olarak kesin bir karar vermelisin gerçi vermişsin kararını regal olarak ama tereddütte kalmaman gerekir herkes bir model ve marka önericektir buna eminol fakat en doğru karar senin en çok hoşlanacağın tarz ve model de temiz bir makine bulup işte budur demen aksi halde başkalarının yönlendirmesi ile alacağın ve içine tam sinmeyen bir makineye bineceğin zaman pek mutlu olabileceğini sanmıyor şahsi fikrim regal tercihin güzel regal hakkında forumdaki konu başlıklarından detaylı bilgi edinebilirsin şimdiden hayırlı olsun arkadaşım
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
merhaba. aylardır yazıları takip edip forumu didik didik ettım :) ...
yaklaşık 3 ay sonra motor almayı düşünüyorum neden 3 ay dersenız ehliyetımı o süre zarfında anca alırım diye düşünüyorum...
daha once cok az motorsiklete bindim. fakat profesyonel bisikletciyim. şehirler arası turlar falan yapıyorum bisikletimle. daha uzun yollar katetmek amaçlı motor almayı düşünüyorum. 2. el almak daha uygun gelıyor bana 4000 tl bütçem var. esasında 6000 fakat motorsiklet aksesuarları ehliyet falan derken pek sıkışmak istemıyorum açıkcası. kışın staja gidip gelebilecegim, yazın ise uzun yol yapabilecegim buna uygun az yakan ve benı yolda bırakmicak bi motor almayı düşünüyorum. uzun yol planladıgım için cooper daha mantıklı geliyor bana. fakat çok kararsız kaldım. kafamda 2. el 250lik regal raptor var fakat sizinde soyleyeceklerıniz benim için çok önemli... tavsiyelerinizi bekliyorum.
teşekkürler...

Bisan Roadstar250'yi tavsiye ederim. En sorunsuz çinlidir. Uzun yol ve şehir içi içinde oldukça uygun. Önce gözüne sonrada kesene hitap edeceğine eminim. :cat:
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Sana şimdi en büyük iyilği yapıyorum, az yakar çok kaçar.. Yolda ise hayatta bırakmaz.!! CBF 250'yi şiddetle tavsiye ediyorum.. kesinlikle iyice araştır bu motoru pişman olmazsın :wiinkk: yada hysong gv 250 düşünebilirsin, regal düşünene kadar, güney kore malı olan hysong kalitelidir :cherry: (kendi motorum diye sölemiyorum)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Şu forumda bu başlık altına neler okudum neler gördüm, bu günleride mi görecektim. Kardeşim ellerine sağlık çok güzel ve bu güne kadar gördüğüm en mantıklı başlangıç yazısı budur...:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Fiziksel ölçülerin eğer çok büyük değilse CBF 150 beni (1.70 m x 65 kg) çok Şükür hiç yolda bırakmadı. Örneklerini görebilirsin.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/77498-bol-resimli-agva-gezisi.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...li-koyu-balli-kayalar-atv-turu-bol-resim.html
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/75630-23-nisan-gezi-fotolari.html


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Chopper tarzı düşünüyorsan ve uzun yol da yapacaksan, 3-5 kuruşu daha gözden çıkarıp GV250 alman kaliteli bir seçim olacaktır diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst