yardımınızı bekliyorum :)

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
h20 tabiki daha güzel ama 200 tl mi gördüm fiyatı yoksa bana mı oyle geldi
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
evet doğru gördün bende o yüzden revit monster aldım :) 1 haftadır kullanıyorum.soğuğa engel olmuyor fazla ama ben bilerek aldım çünkü bodrumda yazın çok fena bi sıcak oluo normal kışlık eldiven kullanmak zor :)kullanımı çok rahat mesaj bile yazabiliorum telefonda o kadar rahat yani:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst