yardımcı olun lütfen kafam çok karışık abilerim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Abilerim ne olur bi yol gösterin aklımda 2 motosiklet var birini alıcam deneyimim fazla yok ve motosiklet hakkında teorik olarak bilgiliyim ama iş alıma gelince beceremiorum aklımda 2 motosiklet var biri
1:Hyousung 250r
2:hyousung 250 comet

sizin tecrübe ve bilgileriniz den yararlanmak istiorum ne olur beni aydınlatın
Yaşım:17
Boyum:1.80
Kilom:90
Yaşadığım yer:Amasya:pale:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Tecrüben varsa ikiside güzel motorlar ama daha önce vitesli tecrüben yoksa 28 beygirlik motorda tehlike yaratır.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
kırmızı comet görüyorum umuttepe-Kocaeli'de üniversite kampüsünde
Allah nazardan saklasın yakından görene kadar şekil motor demezdim
gt250r'dan daha iyi bence
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
dostum bende kararsızdım ikisi arasında sonra ihtiyacımı ve beklentilerimi tam olarak tespit edip karar verdim sonuç comet çünkü çanta benim için ihtiyaç 250r çantayı kaldırmaz millet orasıyla güler hadi milleti boşverdim gerçekten benim gözümdede olması facia bi durum neyse uzun yolu seviyorum senin gibi 250r la ilk 50 km eminim çok keyifli olur ama sonrası işkence. yaşadım biliyorum. zaten iki motorunda teknik özellikler aynı. yani sana kaslı tercihen siyah bir comet biçilmiş kaftan
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
uzun yol yapacağım bunu eklemeyi unutmuşum!!!!!!!!!!!!!

Kesinlikle Comet o zaman. Tecrübe olayını da kafana takma, kaza yapmak için 600lük makinaya gerek yok, gazı ayarsız açınca 125lik de yetiyor kontrolü kaybetmeye. Ayrıca uzun yol yapacaksan kesinlikle 125 lik tavsiye etmem. Daha tehlikeli. Alırsan efendi gibi kullanırsan 29 hp nin bir zararını görmezsin. Üstelik çok yahşi bir motor, siyahını görünce her defasında dönüp bakıyorum. Bana nasip olmadı, inşallah sana olur ama korumalarını alman(ve sürekli takman) ve ehliyetsiz sürmemen şartı ile... :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
sağolun abilerim elinize sağlık beni biraz rahatllattınız kasımada ehliyetimi alıyorum aralıktada full koruma mont kask dizlik dirseklik eldiven
ama fazla bir bütçem yok toplam bütçem en fazla 6.5milyar bana bu bütçeye uygun oalrak bi tahmin yürütürmüsünüz?????
motosikletim
ehliyetim
korumalar
ruhsat işlemleri v.b herşey dahil yardımlarınıı bekliyorum önerileriniz kulağıma küpe olacak inanın bana!!!!!!!!!!!! yardımmmm
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
naked iyidir :cat: dünkü fırtınada brandanında etkisiyle motorum devrildi ve çizik bile yok. Eğer naked olmasaydı şimdi grenaj kaç para acaba diye düşünürdüm :queen: hem comet daha seksi duruyor
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Abilerim ne olur bi yol gösterin aklımda 2 motosiklet var birini alıcam deneyimim fazla yok ve motosiklet hakkında teorik olarak bilgiliyim ama iş alıma gelince beceremiorum aklımda 2 motosiklet var biri
1:Hyousung 250r
2:hyousung 250 comet

sizin tecrübe ve bilgileriniz den yararlanmak istiorum ne olur beni aydınlatın



deneyimin fazla yoksa race alma derim ondna dolayı bence nacizane tavsiyem comet olur daha hakim olabileceğin makınadır o

Yaşım:17
Boyum:1.80
Kilom:90
Yaşadığım yer:Amasya:pale:


deneyimin fazla yoksa race alma derim ondna dolayı bence nacizane tavsiyem comet olur daha hakim olabileceğin makınadır o
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
R modelini al, kafan estikçe çıkarırsın karenajları naked olur, sonra takarsın R olur :cat:
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
sağolun abilerim elinize sağlık beni biraz rahatllattınız kasımada ehliyetimi alıyorum aralıktada full koruma mont kask dizlik dirseklik eldiven
ama fazla bir bütçem yok toplam bütçem en fazla 6.5milyar bana bu bütçeye uygun oalrak bi tahmin yürütürmüsünüz?????
motosikletim
ehliyetim
korumalar
ruhsat işlemleri v.b herşey dahil yardımlarınıı bekliyorum önerileriniz kulağıma küpe olacak inanın bana!!!!!!!!!!!! yardımmmm lütfennnn
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
racing rahat değildir öyle karı kız baksın diye almıcaksan naked al uzun yol yapıcam demişsin naked gayet rahat boyuna ve kilonada oturuş pozisyonu olarak daha rahat ediceksin naked al bence
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
R modelini al, kafan estikçe çıkarırsın karenajları naked olur, sonra takarsın R olur :cat:
bi grenajları sökmeklemi naked oluyo?? direksiyon vs bunları neden söylemedin arkadaşa. yanlış bilgi verme dostum o zaman herkes r alırdı grenajı söker naked yapardı. tek sen zeki değilsin yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst