- Konu Yazar
- #1
Hayırlı geceler aranıza izmir narlıdereden katılıyorum.ismim yılmaz evli 3 çocuk babasıyım.forumdaki arkadaşlarıma bir sorum olacak bugün yamaha Xmax 250 motorsiklet almaya karar verdim.yarın nasip olursa almaya gidiyorum daha önceleri hiç kullanmadım ve kullanan bir yakınım arkadaşım olmadı.bana bu konuda bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim