yardım

Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
134
gizem' Alıntı:
Yeni başlayanlar için 2.el olarak hangi motosikletler daha uygun olur?Birde yurtdışından alındığı zaman daha mı fiyat açısından uygun olur?Birde yurtdışında A2 ehliyeti olanlar ayrıca tekrar kurs almak zorunda kalıyorlar mı?Sadece konuyla ilgili olarak bilgisi olan bana yardımcı olursa çok sevinirim.Teşekkürler.


Merhaba Gizem;
Yurtdışında eğer A2 ehliyetin varsa ve bu ehliyeti TR'de kullanmak istiyorsan ehliyetini aslı ile birlikte YEMİNLİ TERCÜMAN ofisine götürüp NOTER tastikli olarak Türkçe'ye tercüme ettiriyorsun. Daha sonra bu evrakınla Trafiğe başvuruda bulunuyor gerekli değişimlerin talebinde bulunuyorsun. Yanında ekstradan başka bişey isterlermi bilmiyorum ama.
 
Katılım
15 Tem 2006
Mesajlar
89
hoşgeldin....
öncelikle kriterleri belirlemelisin.viteslimi,otomatikmi-kaç cc motor veya hangi model o zaman sana daha çok yardımcı olabiliriz.benim sana tavsiyem yeni başlıyorsum madem 125cc geçme derim.tabiki bu benim fikrim......
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst