- Katılım
- 7 Ağu 2010
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Merhaba .
Arkdaşlar ben yeni bir motor alcam mondial 110 ft motor ailesine yeni gircem ben ilk motorum
fakat alcagım kısı motoru sıfır almıs plaka ruhsat yok sadece faturası varmış ben
kendi üzerime plaka alabilirmiyim bide ne kadar patlar bana plaka almak ( faturayı almak ne kadar olur yanı para gidermi ? )
http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=10732&id=100001066218286
MOTORUN RESİMLERİ BURADA
Arkdaşlar olursa 700 lira 250 peşin gerisi 3 aya böldüm sizce iyimi ?????
Arkdaşlar ben yeni bir motor alcam mondial 110 ft motor ailesine yeni gircem ben ilk motorum
fakat alcagım kısı motoru sıfır almıs plaka ruhsat yok sadece faturası varmış ben
kendi üzerime plaka alabilirmiyim bide ne kadar patlar bana plaka almak ( faturayı almak ne kadar olur yanı para gidermi ? )
http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=10732&id=100001066218286
MOTORUN RESİMLERİ BURADA
Arkdaşlar olursa 700 lira 250 peşin gerisi 3 aya böldüm sizce iyimi ?????
Son düzenleme: