(yardım) bir video arıyorum

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar. facebookta bir motosiklet videosu paylaştım. (herhangi birtanesini illaki izlemişsinizdir) eleman vidyoda yaklaşık 100-110 km hızla giderken direksiyonu bırakıp arka koltuğa oturuyor. sonra kendisini motorun gerisine atıyor. ayakta durarak motorun arkasından tutuyor. (sörf yaparmışcasına) ayakkabısının altındaki metal cisim asfalta sürtününce kıvılcım çıkıyor filan.. :)

işte bu videoya bir arkadaşım inanmıyor. (motoru kullanan başka bir şahıs var ama kamerada gözükmüyor, motosiklet tek başına öyle düz gidemez) diyor.

ben anlattım ama inanmıyor. hepimiz biliyoruzki motosiklet belli bir hızdan sonra, rüzgar ve yol izin verdiği sürece kendi kendine düz bir şekilde gidebilir.

şimdi arkadaşımı inandırmak için aradığım video'ya gelelim :) profesyonel bir motosiklet yarışı idi. arkadaki motorcunun kamerası ile çekilmişti (sanırım) öndeki yarışçı motosikletten düşüyor ama motosiklet biraz sarsıldıktan sonra düzelip kendi kendine gidiyor. yarışçı koşarak motora binip yarışa devam ediyor..

arkadaşımı inandırmak için, yüzlerce kamera karşısında çekilen bu vidyoyu arıyorum dostlar. şimdiden teşekkürler..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
arkadaşlar. facebookta bir motosiklet videosu paylaştım. (herhangi birtanesini illaki izlemişsinizdir) eleman vidyoda yaklaşık 100-110 km hızla giderken direksiyonu bırakıp arka koltuğa oturuyor. sonra kendisini motorun gerisine atıyor. ayakta durarak motorun arkasından tutuyor. (sörf yaparmışcasına) ayakkabısının altındaki metal cisim asfalta sürtününce kıvılcım çıkıyor filan.. :)

işte bu videoya bir arkadaşım inanmıyor. (motoru kullanan başka bir şahıs var ama kamerada gözükmüyor, motosiklet tek başına öyle düz gidemez) diyor.

ben anlattım ama inanmıyor. hepimiz biliyoruzki motosiklet belli bir hızdan sonra, rüzgar ve yol izin verdiği sürece kendi kendine düz bir şekilde gidebilir.

şimdi arkadaşımı inandırmak için aradığım video'ya gelelim :) profesyonel bir motosiklet yarışı idi. arkadaki motorcunun kamerası ile çekilmişti (sanırım) öndeki yarışçı motosikletten düşüyor ama motosiklet biraz sarsıldıktan sonra düzelip kendi kendine gidiyor. yarışçı koşarak motora binip yarışa devam ediyor..

arkadaşımı inandırmak için, yüzlerce kamera karşısında çekilen bu vidyoyu arıyorum dostlar. şimdiden teşekkürler..

Arkadasin dogru soyluyor maalesef.
O videoyu foruma ben asmistim.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...bile-sizi-bekleyecek-bir-motosiklet-alin.html

Feyk bir video bu.
Tabii motosiklet bir sure kendi basina gidebilir ama bu videodaki gibi abartili degil.:p
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadasin dogru soyluyor maalesef.
O videoyu foruma ben asmistim.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...bile-sizi-bekleyecek-bir-motosiklet-alin.html

Feyk bir video bu.
Tabii motosiklet bir sure kendi basina gidebilir ama bu videodaki gibi abartili degil.:p

arkadaşımın motosiklet hakkında söylediği tek doğru şey (motor sakat iş:cat:) başka bişey bilmez motosiklet ile ilgili :)

daha önce videoyu nerde izlediğimide hatırlamıyorum

video bumuydu onuda bilmiyorum. :queen: evet bu banada biraz abartılı geldi. bence motosiklet 50-60 km hızdan sonra yol ve rüzgar müsade ettiği sürece düz gidebilir ama bu videodaki 20-30'a kadar düşüyor tahminimce.

ya benim hatırladığım arkadan çekilen bir videoydu. (yanılıyorda olabilirim, belki buda olabilir) buna benzer video izleyen varmı başka?
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben senin tarifini yanlis anlamisim.
Bahsettigin sey, stuntçularin çok yaptigi bir harekettir.
Hemen her stunt videosunda rastlayabilirsin.
Stunt için hazirlanmis motosikletlerle yapilamaz denilen bir çok seyi yapabilirsin.
Bunda garip bisey yok.
Yani arkadasin, simdi de haksiz duruma dustu.:cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
36
bahsettiğin video bu olsa gerek,
http://www.youtube.com/watch?v=aNC3KH18zSU

arkada$ında haksız sayılmaz standart motosiklet gazdan elini çektiğin anda yava$lar motor frenine ba$lar sanırım gaz sabitleyici yada onun gibi bi$ey var.

bu değilmi$ tamam coqun payla$tığı video :D gidip uyusam iyi olucak okuduğumu anlayamaz oldum :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst