yaratıcı bir çözüm

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
arkadaşlar itiraf.com sitesinden alıntıdır hoşuma gitti paylaşmak istedim


limonlumaydanoz; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 42; İl: İstanbul
Bu sabah fosforlu turuncu deniz gözlüğünü kafasına takmış birini motosiklet kullanırken gördüm. Soğuk günlerde, bu yaratıcı buluşundan ötürü kendisini huzurunuzda tebrik ediyorum.
:rendeer:
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
yemin ederim gözümün önüne getrirmeye çalıştım ve halen katıla katıla gülüyorum
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri bana manyak mı dedi :p
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
beyler dünyada en çok neden motorcular ağlar biliyormusunuz?


cevap: 80'le giderken kafada kask olmayınca rüzgardan gözlerimden oluk gibi yaş dökülüyor.pantolum gözyaşları ile ıslanıyor.


bilmem sizede oluyormu?

ben bu yüzden özelikle her sabah gözyaşı döküyorum ve o amcamın yaptığını yapmayı düşünüyorum!
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
fırtına 110 merak ettim 80 ile giderken gözyaşın nasıl pantolona geliyor:queen: ya göz yaşın çok ağır kurşun gibi falan yada senin gördüğün 80 km sonunda 0 yoktur yanlış görmüşsündür:queen: sonacıma niye kask kullanmıyon stilinmi bozuluyor(jöleli saçların):pale:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
MoToR' Alıntı:
fırtına 110 merak ettim 80 ile giderken gözyaşın nasıl pantolona geliyor:queen: ya göz yaşın çok ağır kurşun gibi falan yada senin gördüğün 80 km sonunda 0 yoktur yanlış görmüşsündür:queen: sonacıma niye kask kullanmıyon stilinmi bozuluyor(jöleli saçların):pale:


ahahaa.. :queen: abi cidden bende tam onu soracaktım.. pantolona nasıl düşüyo... :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
goodenough' Alıntı:
Bu sabah fosforlu turuncu deniz gözlüğünü kafasına takmış birini motosiklet kullanırken gördüm.
Ben de zamanında kaskı, montu, eldiveni evde denerken, komedi olsun diye deniz gözlüğü takmış, fotoğraf çektirmiştim, o geldi şimdi aklıma...:mrgreen: :mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bu konu önemli arkadaşlar, kask takıyo olsanız bile eğer vizörü açık kullanıyorsanız rüzgar gözünüzü çıkarır :)
Gözünüzü üşütmeniz ve göz nezlesi olmanız çok uzak değil, ve oluncada çok kötü oluyor haberiniz olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
93
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o adam belki de bilmiyor ?
adamın taktığı Cross gözlüğü olmasın ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
google olabiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst