- Konu Yazar
- #1
Geçen hafta bir kaza yaptım. Üsküdar kuzguncukta aşırı trafikle birlikte eve gitmeye çalışıyordum. Önümde otobüs arkada mercedes marka bir araba bulunuyordu.
Kırmızı ışık yandı otobüs durdu, bende otobüsle arama mesafe koyup hafif sağa yanaşarak durdum. Yeşil yandı otobüs çok az ilerledi ve durdu çünkü otobüsün önündeki park halinde bulunan araç yola çıkmaya çalışıyordu. Bunu görünce ben hafif ilerleyip durdum. Sonra arkamdaki mercedesli abla yeşili görünce heralde beni gördüğü halde bilerek gaza bastı ve ben yokmuşum gibi üstümden geçmeye çalıştı.
Bana ve motora birşey olmadı. Sadece fren manetinin ucu kırıldı, koruma takazları çizildi. Gidon topuzunda da çizik oluştu.
Sürerken o kadar dikkat etmeme rağmen, bu olayın yaşanması beni motordan soğuttu ve bu olaydan sonra 4 yıllık motosiklet serüvenimi Türkiye'de sonlandırmaya karar verdim. Türkiye'de hiç bir araç diğer araç sürüclerine kesinlikle saygı göstermiyor, hiçmişiz gibi davranılıyor. Böyle medeniyetin olmadığı, insanların umursamaz olduğu, insan canının hiç bir öneminin olmadığı bir ülkede motosiklet kullanmanın gerçekten cesaret olduğunu anladım.
Herkese bol şans diliyorum.

Kırmızı ışık yandı otobüs durdu, bende otobüsle arama mesafe koyup hafif sağa yanaşarak durdum. Yeşil yandı otobüs çok az ilerledi ve durdu çünkü otobüsün önündeki park halinde bulunan araç yola çıkmaya çalışıyordu. Bunu görünce ben hafif ilerleyip durdum. Sonra arkamdaki mercedesli abla yeşili görünce heralde beni gördüğü halde bilerek gaza bastı ve ben yokmuşum gibi üstümden geçmeye çalıştı.
Bana ve motora birşey olmadı. Sadece fren manetinin ucu kırıldı, koruma takazları çizildi. Gidon topuzunda da çizik oluştu.
Sürerken o kadar dikkat etmeme rağmen, bu olayın yaşanması beni motordan soğuttu ve bu olaydan sonra 4 yıllık motosiklet serüvenimi Türkiye'de sonlandırmaya karar verdim. Türkiye'de hiç bir araç diğer araç sürüclerine kesinlikle saygı göstermiyor, hiçmişiz gibi davranılıyor. Böyle medeniyetin olmadığı, insanların umursamaz olduğu, insan canının hiç bir öneminin olmadığı bir ülkede motosiklet kullanmanın gerçekten cesaret olduğunu anladım.
Herkese bol şans diliyorum.
