yapılan kaza ve gelen mahkeme kağıdı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Rakamlar değişebilir ama ben bir yanlış görmedim. Gayet detaylı bir aktarım olmuş. Bu arada size de geçmiş olsun :)

süreç zorlu...gerçekten yıpratıcı bir ritüel...:rendeer:







senin hayatın yanlış yazdıkların doğru olsa kaç yazar:p

olm geçen sende kaza yapmadın mı...sürec hakkında biraz katkıda bulunsana mal asker...geyiğe saracağına boş boş lak lak yapacağına birşeyler yazsana...armut...angut...:p


bu memleketin bize kazığısın ganga resmen...:p

bak mala ızrardan cezam var...darpdan paraya dönüşen sabıkam var..yani olaya hakimim...seni pataklamanın bana neye malolacağını çok iyi biliyorum..o yüzden kaşınma Fatoş Kuzen...:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bi önce ki sayfa yı okusan yapmak istediğim katkı yı göreceksin ama işte okuma gibi bi huy yokki sende:mrgreen:
kara cahil:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bende 3 ay önce kaza yapmıştım yaralandım motosikletle karşı taraf asli kusurlu kaza raporunda mahkeme oldu hakim 1500tl para cezası verdi karşı tarafa
bana da maddi manevi dava açma hakkın var dedi
şimdi mahkeme sonuçlarını bekliyorum kağıtları alıp avukata gidip dava açacağım birşey çıkmayacak olsa bile karşı taraf ın aklı başına gelir umarım bir daha öküz gibi yola fırlarken sağa sola bakar


::blusssh:


 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
51
arkadaşlar bu güzel bilgiler için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim çok sağolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst