- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar babam 3-4 ay oluyor kaza yaptı....çalışırken şirketin arabasıyla geri geri gelirken aniden arabanın arkasına koşan yaya geçidindeki teyzeye çarpıyor ve yanılmıyorsam sadece kolu kırılmış.... ve şikayetçi olmuş ve şikayetini geri çekmedi...ve galiba kamu dava açmış ve mahkeme günü kararı saati vs. postacı getirdi.....ve kağıtta şöyle yazıyor.....TAKSİRLE BİR KİŞİNİN YARALANMASINA NEDEN OLMA.....acaba bundan bi şey çıkar mı hapis veya para cezası....bilgilerinizi bekliyorum