Yanınızda çakmağınız mı yok; Problem değil

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
Çakmağınızı evde unuttuysanız ya da zaten yoksa,alın size portatif çakmak.her eve lazım

[YT]-O-wnW_J2Qo&feature=related[/YT]
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vay be baya bı enteresan...tıryakılık ınsana ne ıcatlar yaptırıor...
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
2
:mrgreen:yakar yakar kuşkunuz olmasın:mrgreen:ben de bi ara kazara ön diske yanlışlıkla dokundum.Baya bi ısınmış o arada rampa aşağı inmiştim.Parmak izi die bişey kalmadı dümdüz oolldu elimin yüzeyi:pAptallık bende ne dekonurusun be adam..Bilerek olmadı ama yinede suç bende
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Vay canına, bu kadar ısınıyormuş demek?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
şimdi bunu goren bizim türk insanı yumurta çakıp disk üzerine yemeye kalkar :queen:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
bende egsozdan yakacak diye düşünmüştüm bu daha ilginçmiş ama sigara kesinlikle çok kötü kınıyorum bir motorcunun her zaman örnek olması gerekir:mrgreen:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Ben bunu egsoz da denedim hemde baya sıcakken olmamıştı bu disk kaç dereceye çıkıyoki yakabildi:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst