1,5 sene kullandığım kırmızı 2004 YBR'me bende hayrandım...
Ben de 1,5 sene kullandığım 2005 kırmızı YBR'me hastaydım.
O kadar ki ondan sonra aldığım CBF 250'de ondaki rahatı bulamayınca orjinal gidonunu sökmüş ve yerine YBR 125 gidonu taktırmıştım...
Ayrıyetten yeni kasa değil ama eski kasa ve de kırmızı YBR görürsem trafikte,işim de acele değilse mümkün mertebe sollamıyorum...:wiinkk:
Bizim burada doktorda var bi tane 2005 model eski kasa kırmızı YBR 125,daha 1600 Km'de...4000 YTL istiyor adam.Sıfırından bile pahalı yani...:silent:Ama çoook güzel.Bu vakitten sonra YBR 125 ve benzeri küçük hacimli motorlara binmeyi düşünmüyorum ama sırf evladiyelik alıp garaja koymak lazım aslında...:cat: