Kendi motorumuz kuru biryerdeyken,tanımadığımız birinin motoru bu şekilde bir yağışa maruz kalsa bu hareketi kaçımız yapardı acaba.
Ben şahsen bu şekilde bir durumda ilk önce kuru yere kaçardım...Ulaa şu motor kiminse çok fena doluya maruz kalıyor sahibi nerde acaba,eyvah! eyvah...! depo-mepo hep dolu yedi valla,yazık yavvv.Ahbe kardeşim insan getiripte şurdaki kuru yere park etmezmi...
Veeee sahibi gelir,koşa koşa...Hemen bende yanına giderim,yaa biladerim motoru içeri çekicektimde dolu çok şiddetli yağınca kendimi buraya zorattım inanki,hasar varmı bariyaa bir bakalım...Neyse sağlık olsun ''ardından meşhur laf'' (cana geleceğine mala gelsin)
Büyük bir ihtimalle böyle yapardım...