Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Merhaba Arkadaşlar.
R25 için
1 türkiye deki r25lere abs uyar mı
2 dışardan ABS takımı bulabilirmiyim.
3 bayi takarmı.
4 garantisi bozulur mu
5 yazılım gerekirmi
6 fiyat olarak ne kadar maal olur.
7 yurt dışındaki abs li model ile aynı olurmu
Ben kafayı taktım ABS ye.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

bunlar lazım.

abs-r25-1.jpg

abs-r25-2.jpg

abs-r25-3.jpg

abs-r25-4.jpg

abs-r25-5.jpg

abs-r25-6.jpg
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Merhaba Arkadaşlar.
R25 için
1 türkiye deki r25lere abs uyar mı
2 dışardan ABS takımı bulabilirmiyim.
3 bayi takarmı.
4 garantisi bozulur mu
5 yazılım gerekirmi
6 fiyat olarak ne kadar maal olur.
7 yurt dışındaki abs li model ile aynı olurmu
Ben kafayı taktım ABS ye.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Bence bukadar abs ye takmayın tabikide olsa avantajı olur ama abs si olmayan motorada abs mekanızması takmaya çalısmak yarardan çok zarlı ve malıyetı fazla olur. Okadar mekanizma takıcaksın sıfır motora birsürü oynama yapıcaksın. Bence çok mantıksız bir müdahale. Zaten bir motor kullanırken abs devreye girmiyecek şekilde kullanmamız lazım.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
10
arkadaslar merhaba tekeriniz düz bassın motorun 2017 modeli gelicekmi gelirse ne zaman gelir boştan yere 2016 almayayım diyorum
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
11
Verdiğin bilgiler için teşekkür

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

Bence bukadar abs ye takmayın tabikide olsa avantajı olur ama abs si olmayan motorada abs mekanızması takmaya çalısmak yarardan çok zarlı ve malıyetı fazla olur. Okadar mekanizma takıcaksın sıfır motora birsürü oynama yapıcaksın. Bence çok mantıksız bir müdahale. Zaten bir motor kullanırken abs devreye girmiyecek şekilde kullanmamız lazım.
Verdiğin bilgiler için teşekkürler
 
Katılım
11 May 2016
Mesajlar
5
Herkese iyi akşamlar, bende yeni R25 kullanıcısıyım. Motoru aldım, trafik sigortasını yaptırdım ancak plaka ruhsat işlemleri yetişmedi. Bayramdan sonraya kalacak. Plakasız kullanım süresi diye bir şey var mı?
 
Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
Bence bukadar abs ye takmayın tabikide olsa avantajı olur ama abs si olmayan motorada abs mekanızması takmaya çalısmak yarardan çok zarlı ve malıyetı fazla olur. Okadar mekanizma takıcaksın sıfır motora birsürü oynama yapıcaksın. Bence çok mantıksız bir müdahale. Zaten bir motor kullanırken abs devreye girmiyecek şekilde kullanmamız lazım.

Enteresan olan Yunanistan'da bile 2016 modellerin ABS'li olarak sunulması, biz de ise halen ABS'siz R25'lerin satılmaya devam etmesi... En azından seçenek olarak ABS'li ve ABS'siz olarak satılabilirdi bu model, ABS'li olanı alacak sayısı da az değil bence, Yamaha Türkiye sağolsun, satış rakamlarını bile doğru analiz edemeyerek getirdiği az sayıda R25'le, insanları birbiriyle yarıştırıyor hem de talebe karşılık veremiyor ayrıca...
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Enteresan olan Yunanistan'da bile 2016 modellerin ABS'li olarak sunulması, biz de ise halen ABS'siz R25'lerin satılmaya devam etmesi... En azından seçenek olarak ABS'li ve ABS'siz olarak satılabilirdi bu model, ABS'li olanı alacak sayısı da az değil bence, Yamaha Türkiye sağolsun, satış rakamlarını bile doğru analiz edemeyerek getirdiği az sayıda R25'le, insanları birbiriyle yarıştırıyor hem de talebe karşılık veremiyor ayrıca...

Türkiye Yamaha araştırma konusunda arz talep nasıl olucak sağlıklı bir istatislik yapamıyor neyazıkki. Kendileride geçen sene bukadar talep olacagını bız tahmın edememıstık die açıklama yapmışlardı diye hatırlıorum. O yüzden normal r25 i bile zor yetiştirebilirken abs li modelini getirememesi gayet normal geliyor bana.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Enteresan olan Yunanistan'da bile 2016 modellerin ABS'li olarak sunulması, biz de ise halen ABS'siz R25'lerin satılmaya devam etmesi... En azından seçenek olarak ABS'li ve ABS'siz olarak satılabilirdi bu model, ABS'li olanı alacak sayısı da az değil bence, Yamaha Türkiye sağolsun, satış rakamlarını bile doğru analiz edemeyerek getirdiği az sayıda R25'le, insanları birbiriyle yarıştırıyor hem de talebe karşılık veremiyor ayrıca...

ABS li olanlar R3 olmasın?
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
40
Arkadaşlar hayırlı bayramlar, bugün gidon topuzunun sağa sola döndüğünü fark ettim alyanla sıkmak istedim ama sürekli boşa dönüyor ne sıkılabiliyor ne de açılıyor sizde de böyle midir? Bir de kontağı açtığım da uzun far ışığı yanmıyor ama motoru çalıştırıp switch düğmesi ile durdurunca yanıyor sizde durum aynı mıdır?
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
Motorun vites geçisleri kemikli özellikle 1 ve 2 de yapıyor şırank ediyor sizdede öyle mi? Yamalube full sentetik 10w40 yağ 600 km önce değişti.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Dostum selam.6000 km deyim. Genel olarak kemikli değil fakat pedala cok sert basınca dedigin gibi oluyor. Birde zincir yağ durumuda geçişleri etkiliyor. Yağ durumu iyiyken cok daha sessiz geçiyor.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
zincir yaglamak cok dert birisi illa olcak motoru kaldircak saolsun oktay arkadasim hic usanmadan 200 km de bir yaglama icin yardimci oluyo burdan kendisine selamlar
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
Arkadaşlar geri çağırma konusu ne oldu. Birkaç arkadaşı servis arayıp çağırmıştı. Motorum serviste. Haftaya çıkacak. Çağırma durumu varsa olmadı onu da aradan çıkarttırayım konuşup.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
32
Merhaba arkadaşlar MT 25 sayfasında yazdım burda da yazayım, çünkü alternatiflerimden birisi de R25
R25 ile MT 25 performansları aynı mı en başta onu sorayım ? Birde şuan ki motorum YBR 125 ile aldığım performans ile alacağım motosikletten beklediğim performansı yazıyorum :

Artçı ile birlikte uzun yol da stabil 70-80 km hız / benim beklediğim hız stabil 120
Artçı ile uzun yol rampada 40-50 km hız / benim beklentim 80 - 90 civarı yeterli

Beklentimi R25 karşılar mı arkadaşlar ?
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
Merhaba arkadaşlar MT 25 sayfasında yazdım burda da yazayım, çünkü alternatiflerimden birisi de R25
R25 ile MT 25 performansları aynı mı en başta onu sorayım ? Birde şuan ki motorum YBR 125 ile aldığım performans ile alacağım motosikletten beklediğim performansı yazıyorum :

Artçı ile birlikte uzun yol da stabil 70-80 km hız / benim beklediğim hız stabil 120
Artçı ile uzun yol rampada 40-50 km hız / benim beklentim 80 - 90 civarı yeterli

Beklentimi R25 karşılar mı arkadaşlar ?

Karşılar. Sadece YBR den sonra yakıt üzebilir. R25 yüksek hızda grenaj sayesinde 6-7km daha hızlı gidebilir belki. Başka farkları yok bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
Merhaba arkadaşlar MT 25 sayfasında yazdım burda da yazayım, çünkü alternatiflerimden birisi de R25
R25 ile MT 25 performansları aynı mı en başta onu sorayım ? Birde şuan ki motorum YBR 125 ile aldığım performans ile alacağım motosikletten beklediğim performansı yazıyorum :

Artçı ile birlikte uzun yol da stabil 70-80 km hız / benim beklediğim hız stabil 120
Artçı ile uzun yol rampada 40-50 km hız / benim beklentim 80 - 90 civarı yeterli

Beklentimi R25 karşılar mı arkadaşlar ?

Aralarında dağlar kadar fark olduğunu sanmıyorum. r25 120km hıza cok rahat çıkıyor artçı ile, 160km hıza kadar stabil gidiliyor sonrasını denemedim. Zaten 120 den sonra rüzgar vurmaya başlıyor keyfi biraz kaçmaya başlıyor.2 motorda beklentilerini çok rahat şekilde karşılar.Fakat şunu unutma mt25 de çok daha fazla rüzgar yiyeceksin.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
32
Rüzgar konusunda R 25 bir adım önde peki oturuş pozisyonu olarak nasıldır bu iki motosiklet
 
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
94
Merhaba arkadaşlar MT 25 sayfasında yazdım burda da yazayım, çünkü alternatiflerimden birisi de R25
R25 ile MT 25 performansları aynı mı en başta onu sorayım ? Birde şuan ki motorum YBR 125 ile aldığım performans ile alacağım motosikletten beklediğim performansı yazıyorum :

Artçı ile birlikte uzun yol da stabil 70-80 km hız / benim beklediğim hız stabil 120
Artçı ile uzun yol rampada 40-50 km hız / benim beklentim 80 - 90 civarı yeterli

Beklentimi R25 karşılar mı arkadaşlar ?

Rampada artçılı da sıkıntı yasamazsin.devir çıkarsa 80 90 i rahat görüyo rampada.mt 25 e oturmadım ama r25 birçok ss e göre daha dik bi oturus pozisyonuna sahip.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst