teşekkürler dediğim gibi boyunuz bence yeterli
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
ben yaptım fakat acemilik fazla iyi yapamadım olduğu kadar yalnız bazıları daksille yapılmıştır eski olanlar daksil ile diğeri boya kalemi ile