Yamaha YZF R125

Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
Merhaba arkadaşlar burada elimden geldiğince sizlere yardımcı olmaya çalışacağım ve fotolarla size motoru tanıtmaya çalışacağım.

pic0018f.jpg

pic0017a.jpg

pic0016r.jpg

pic0015ab.jpg

pic0014wg.jpg

pic0013ksg.jpg

pic0012gg.jpg

pic0011k.jpg

pic0010yt.jpg

pic0009g.jpg

pic0008q.jpg

pic0007w.jpg

pic0006q.jpg

27102012974.jpg

27102012971.jpg
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
ben aslında foto paylaşımı yapmak için açtım konuyu bu arada bilgi paylaşım başlığında hayat yok
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Boşver iyi yapmışın beyaaa.Lastiklerdeki beyaz boyamaları senmi yaptın.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
teşekkürler dediğim gibi boyunuz bence yeterli

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

ben yaptım fakat acemilik fazla iyi yapamadım olduğu kadar yalnız bazıları daksille yapılmıştır eski olanlar daksil ile diğeri boya kalemi ile
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bende kırmızısından aldım ama havalar soğuk ve bu aralar uğraşmaya pek fırsatım olmadı.
 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
41
ben buna hastayım ya harika bişe elımde r6 alma şansım bıle var ama bunla aramda bi bağ var anlamadım gitti :D
özellıkle rengı onu daha buyuk gosterıyo nısanda aynısını alıyorum inş :)
Allah kaza bela vermesin hayırlı sürüşler dilerim :)
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
Amin cümlemize umarım motorunuzu en kısa zamanda alır ve kazasız kullanırsınız. R6 dan önce böyle bi makineye binmek daha iyi olur sizin için ama motor 250 cc olsaymış daha iyi olurmuş. :)
 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
41
inş aynen 250 cc olsaydı süper olurmuş :) neyse görüntüsü yeter ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst