Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Ağu 2015
- Mesajlar
- 60
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KISACA ŞÖYLE DİYEYİM MOTORSİKLETİMİ ÇOK GÜZEL GÖSTERMEK İSTİYORUM , APAÇİ MOTORLARI GİBİ OLSUN İSTEMİYORUM KİBAR AMA ÇEKİCİ DURSUN VAY BE MOTORA BAK DESİNLER İSTİYORUM LED SİZCE MANTIKLI MIDIR. BU FİKİRLERİMİN DIŞINDA ŞUNU DA YAP DİYECEĞİNİZ BİRŞEY VAR MIDIR ?
MOTORUM YAMAHA YZF R125 2012 MODEL