Yamaha yzf r125 Led Far önerisi ? Led sinyal önerisi ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
444981758_368.jpg

p1030398.jpg

KISACA ŞÖYLE DİYEYİM MOTORSİKLETİMİ ÇOK GÜZEL GÖSTERMEK İSTİYORUM , APAÇİ MOTORLARI GİBİ OLSUN İSTEMİYORUM KİBAR AMA ÇEKİCİ DURSUN VAY BE MOTORA BAK DESİNLER İSTİYORUM LED SİZCE MANTIKLI MIDIR. BU FİKİRLERİMİN DIŞINDA ŞUNU DA YAP DİYECEĞİNİZ BİRŞEY VAR MIDIR ?
MOTORUM YAMAHA YZF R125 2012 MODEL
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
Bence hic gerek yok oyle seylere beyaz ampul taktir motorun orjinal bozma derim osram beyaz ampulleri var cok hos ama yasal mi muayneden gecermi bilmem
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Yaptıkların bmw 520 nin angel larını söküp yerine Doblo farı koymuş gibi olur :) orj iyidr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence hic gerek yok oyle seylere beyaz ampul taktir motorun orjinal bozma derim osram beyaz ampulleri var cok hos ama yasal mi muayneden gecermi bilmem

Kardeşim peki bu ampülü ne diyerek alcam şimdi bütün motorsikletlere standart mı alacağım ampül hepsine olur mu yada bi numarası ismi falan varmıdır ?
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
126
Dostum sanırım motorunu yeni aldın. Bu açtığın ikinci konu. Bu tür şeyleri direk konu açmadan internetten araştırarak bulabilirsin. Nasıl durup durmayacağı da sana kalmış. Motor klüplerine katıl, sanayiye git ne bileyim bunun gibi motorla ilgili olan yerlere gidip insanlarla bizzat görüşüp onlarla sohbet et. Bu tür ufak şeyler için zırt pırt konu açılmaz. Geçen konuda da arka fren yapınca motor çok kayıyor demişsin. Özellikle lastik ve fren konusunda binlerce konu ve yüzlerce video var bilgilendirme amaçlı. Baktın hepsini denedin, ustan bile çare olamıyor sor buradaki insanlara ne yapabilirim diye. İyice cılkını çıkardınız bu forumun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2015
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum sanırım motorunu yeni aldın. Bu açtığın ikinci konu. Bu tür şeyleri direk konu açmadan internetten araştırarak bulabilirsin. Nasıl durup durmayacağı da sana kalmış. Motor klüplerine katıl, sanayiye git ne bileyim bunun gibi motorla ilgili olan yerlere gidip insanlarla bizzat görüşüp onlarla sohbet et. Bu tür ufak şeyler için zırt pırt konu açılmaz. Geçen konuda da arka fren yapınca motor çok kayıyor demişsin. Özellikle lastik ve fren konusunda binlerce konu ve yüzlerce video var bilgilendirme amaçlı. Baktın hepsini denedin, ustan bile çare olamıyor sor buradaki insanlara ne yapabilirim diye. İyice cılkını çıkardınız bu forumun.

SEN BU FORMUN MODU MUSUN ADMİNİ MİSİN SANA NE Kİ BUNDAN ? İSTEDİĞİMİ SORARIM . YASAK KONU AÇSAM GEREKSİZ KONU AÇSAM ZATEN YÖNETİM KAPATIR KONUYU ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst