YZF R125 Kullanıcısı olarak, taçizhane tecrübe ve bilgilerimden derlediğim ve sıkça bu formda gördüğüm soruları yanıtlamak istiyorum.
1- KM olarak ömrü ne kadardır ==> MZ , jawa ve hatta çin malı x marka motorların 70.000 - 80.000 KM de halen aktif olarak kullanıldığını görüyorum ve bu 15-16 yaşında mototorlar saat gibi çalışıyorlar halen. Bu durumda Yamaha için 100.000.-KM hiç bir şey değildir, rahatlıkla 100.000 KM yaparlar, bu konuda hiç bir tereddütünüz olmasın, motor hacmi küçük olduğu için çok fazla sıkıştırmazlar bu motorları zaten. Kısaca bu motorlar KM olarak oldukça uzun ömürlü cihazlardır.
2- Başlangıç olarak 125cc mi - 250 cc mi ? Yıllardır motosiklet kullanan bir çok motorsever, her ne kadar 600-750cc lik endurolar, chopparlar hatta racingler kullansalar bile, şehir içi kullanımında 1 adet düşük cc li motorları var. Bu kişilerde YZF-R125 'i tercih ediyor neden mi; cihaz oldukça tarz ve gösterişli, yakıt tüketimi çok çok makul ve şehir içi performansı mükemmel. 600cc racingle şehir içinde yarım gezindiğinizde , hararet yükselecek fan çalışmaya başlayacaktır oysa düşük cc bir motorda bunlar olmaz hem az yakar hemdeçok kullanışlıdır
3- Satabilirmiyim ; Sezonunda çok çok rahat satacağınız bir motordur, o konuda kesinlikle tereddütünüz olmasın.