- Katılım
- 26 Kas 2014
- Mesajlar
- 1,815
yazdıgın yazının neresı zorunuza gıttı arkdas 2, el ile ilgili bir sey yazmıs bende onA cevap yazdım.ve bu forumda hangı motor kullanırsaz kullansın her topiğe yazamaz diye bir yasak varda benimmi haberim yok...yazdıklarımı ıyı okuyunuz orda neden 2, el fıyatların arttıgını yazmısımı yzf şöyledir böyledir yazmamışım.ve yaşım 40 allaha şükür hangi yazıyı nereye yazacağımı kimseden öğrenecek yada kimsenin bana öğretmeye haddi yok.bu arada yzf kullanmadıgımı nerden biliyorsun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
şimdi o yorumu neden yazdıgımı anladınmı arkadas 2, el sürekli artıyor demıs ona cvp yazmısım
Hocam yanlış bir şey söylediysem affedin,
istemeden saygısızlık yapmak istemedim.
Sadece düşüncemi ortaya koydum. yzf grubunda cbr piyasası iyi demek hoş olmuyor sanki. buna istinaden demiştim yanlış anlaşılma olmasın.
ama cbr mi satıp, yzf aldığımda motosikletin ne olduğunu ve motosikletten nasıl zevk alınacağını öğrendim hocam.
cbr çok var, ama temizi yok maalesef. en son sattığım cbr vites boşa geçmiyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
Teşekkür ederim.![]()
Dün R125'ime kavuştum daha iyileri sizlerin olur inşallah.
http://i59.tinypic.com/35davyd.jpg
http://i60.tinypic.com/2n8o300.jpg
http://i62.tinypic.com/15xamfa.jpg
hocam hayırlı olsun.
güle güle kullanın inşallah
Allah kaza bela vermesin





