YAMAHA YZF R125 hakkında Bilgi istiyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar
Öncelikle Yamaha YZF R125 2009 Kasa almayı dusunuyorum Honda CBR 125 bana nekadar ucuz fıyatı uygun gozuksede dış stili olarak biraz sıradan gelıyor ama Yamaha YZF R125, yamaha R1 ve R6 gibi duruyor cok hoş kaslı tam bır yarıs motoru gıbı duruyor benım amacım bırazda artıslık caddede ılgı cekmesı. bunun ıcın Yamaha YZF R125 ı onerırmısınız. ve + ve - yanları nelerdir. Motor ehlıyetımı yenı alıyorum yasım 18 ve Yamaha YZF R125 nın egzozundan cok ses gelıyormu yarıs motorları gıbı? ve deposu kac ytl e doluyor ve kac km goturuyor, kac km hız yapıyor, kasko yapılabılıyormu yapılıyorsa nekadar tutar, bu alet tam otomatıkmı acaba manuelmı genel anlamda bana bılgı verırsenız cok ama cok sevınırım cevaplarınızı heycanla beklıyorum. ve bu motor gozuktugu kadar kaslı buyuk yarıs motoru gıbımı gercekte goremedım yamaha bayınde yoktu




 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Çok açık sözlüsün o yüzden tebrik ettim seni. Artislik yapmak için motor alma bence, araba almalısın. Hem aynı anda 3-4 tane hatun taşıyabilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gercekten acık sozluyum. ve motor konusunda yenıyım hatam varsa ozurdılerım ama sadece bılgı almaya calısıyorum.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Tam sizin gibiler için bu motor..
Alırsın caddede bir tur atıp pastane önüne çekersin..
Hatta yamahaa 1 günde 10 kız götürme garantisi veriyormuş... ::xicon_ev

Neyse soruların cevabı motorun konusunda var birazdan link buraya gelir ve başlık kendi kendini imha eder zati :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazımda duzeltmeler yaptım ve bılgısı olan yokmu acaba? bılgıdınız sorularıda cevaplarsanız sevınırım?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekkurler Link için. hergun kadıkoy ve goztepe de kursum var oraya gıtmek ıcın kullancam o acıdan cok iyi olcak benım ıcın bu motor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst