Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 295
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar
Öncelikle Yamaha YZF R125 2009 Kasa almayı dusunuyorum Honda CBR 125 bana nekadar ucuz fıyatı uygun gozuksede dış stili olarak biraz sıradan gelıyor ama Yamaha YZF R125, yamaha R1 ve R6 gibi duruyor cok hoş kaslı tam bır yarıs motoru gıbı duruyor benım amacım bırazda artıslık caddede ılgı cekmesı. bunun ıcın Yamaha YZF R125 ı onerırmısınız. ve + ve - yanları nelerdir. Motor ehlıyetımı yenı alıyorum yasım 18 ve Yamaha YZF R125 nın egzozundan cok ses gelıyormu yarıs motorları gıbı? ve deposu kac ytl e doluyor ve kac km goturuyor, kac km hız yapıyor, kasko yapılabılıyormu yapılıyorsa nekadar tutar, bu alet tam otomatıkmı acaba manuelmı genel anlamda bana bılgı verırsenız cok ama cok sevınırım cevaplarınızı heycanla beklıyorum. ve bu motor gozuktugu kadar kaslı buyuk yarıs motoru gıbımı gercekte goremedım yamaha bayınde yoktu




Öncelikle Yamaha YZF R125 2009 Kasa almayı dusunuyorum Honda CBR 125 bana nekadar ucuz fıyatı uygun gozuksede dış stili olarak biraz sıradan gelıyor ama Yamaha YZF R125, yamaha R1 ve R6 gibi duruyor cok hoş kaslı tam bır yarıs motoru gıbı duruyor benım amacım bırazda artıslık caddede ılgı cekmesı. bunun ıcın Yamaha YZF R125 ı onerırmısınız. ve + ve - yanları nelerdir. Motor ehlıyetımı yenı alıyorum yasım 18 ve Yamaha YZF R125 nın egzozundan cok ses gelıyormu yarıs motorları gıbı? ve deposu kac ytl e doluyor ve kac km goturuyor, kac km hız yapıyor, kasko yapılabılıyormu yapılıyorsa nekadar tutar, bu alet tam otomatıkmı acaba manuelmı genel anlamda bana bılgı verırsenız cok ama cok sevınırım cevaplarınızı heycanla beklıyorum. ve bu motor gozuktugu kadar kaslı buyuk yarıs motoru gıbımı gercekte goremedım yamaha bayınde yoktu




Son düzenleme: