Hiç bir şey olmaz takın, yanlış bilmiyoraam yarışlarda da o ölçüler kullanılıyor. Veya arka 150. Pirelli takacağınızı söylediniz zaten, hiç hiç problem olmaz
Şu motorum şekil önümden çekil zihniyetinden bir kurtulalım artik. Fabrika tavsiyesi dışında başka ebat kullanmayın.
Adam hem cahil, hem mantiktan uzak bide yetmiyo tavsiye veriyo 150 tak diye, alin asagidaki linkteki videoyu seyredin ne haldesiniz gorun
http://www.altinelbiseliadam.com/motosiklette-lastik-secimi/
ahahaha yukardaki elemana çok güldüm yayamaha'yı köpek yerken tasarlıyorlar adam doğru söylüyor.
yazım çok güzel anlaşılmış. ki zati anlaşılacağını umarak yazmamıştım. gönlünüz kalmasın o zaman şöyle tamamlıyım:
yamaha çin'de yaptırdığı motorlara markasını basıp satıyor. ben size daha ilgincini söyleyeyim, yamaha piyonalarını Kamboçya da üretiyor ama made in japan yazıyor. yani motorlar mondial ile kanuni ile aynı fabrikadan çıkar. Japonya da mühendis yoktur sadece samurai ve kılıç mühendisleri vardır.
Barkin in söylediklerine ekleyecek bir şeylerin olsa gerek. Dinliyoruz.
Eger arkaya 190 lastik takarsa problem neymis haberi bile olmaz takin kardesim
Ben 190 taban mı dedim? Komik olmayın.
Yarışta kullanılan ölçüden bahsettim 150 taban olarak. Ve lastikler 130/70 den 140/60 ile değişecek . Üstündeki ve takabileceği her lastikten daha iyi bir tutuş ve denge elde edeceğinden eminim. Siz video izleyerek, yorum yapamayarak öğrenmeye devam edin
Nasil olalim? Bol keseden mi sikalim
birader adam yamaha'dan bahsediyor, çan çin çon dan değil. yamaha'da mühendislik olmaz mı diyorsun sen şimdi?
Arkadaş Cg'ciymiş bi aralar teker ne kadar ince o kadar hız.![]()
yamaha "ben kazanmiyim yeter ki mt ciler iyi motora binsin" mi diyo?
Anlatsam dinleyecek misin, dinlesen anlayacak mısın? Zaman kaybım olma, sen video izlemeye, izleyip de ne anlatıldığını yorumlayamamaya devam et :wiinkk:
Yamaha MT cileri gorse bidaha turkiyeye motor satmaz)))))
yamaha "ben kazanmiyim yeter ki mt ciler iyi motora binsin" mi diyo?
MZ'cileride görüyoruz![]()
konu ucmus![]()