Yamaha yzf r125 140" arka lastik takilabilir mi?

Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
ahahaha yukardaki elemana çok güldüm ya :D yamaha'yı köpek yerken tasarlıyorlar adam doğru söylüyor.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
Şu motorum şekil önümden çekil zihniyetinden bir kurtulalım artik. Fabrika tavsiyesi dışında başka ebat kullanmayın.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Adam hem cahil, hem mantiktan uzak bide yetmiyo tavsiye veriyo 150 tak diye, alin asagidaki linkteki videoyu seyredin ne haldesiniz gorun

http://www.altinelbiseliadam.com/motosiklette-lastik-secimi/

ordinaryüs prof dr. aea dediyse aksini söyleyeni asmak lazım.

ahahaha yukardaki elemana çok güldüm ya :D yamaha'yı köpek yerken tasarlıyorlar adam doğru söylüyor.

eğlenmeniz güzel ama benim yazdığımdan anlaşılana bakınca, ülkenin geleceği konusunda çok karamsar oluyorum ne yazıkki. :pale:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

yazım çok güzel anlaşılmış. ki zati anlaşılacağını umarak yazmamıştım. gönlünüz kalmasın o zaman şöyle tamamlıyım:
yamaha çin'de yaptırdığı motorlara markasını basıp satıyor. ben size daha ilgincini söyleyeyim, yamaha piyonalarını Kamboçya da üretiyor ama made in japan yazıyor. yani motorlar mondial ile kanuni ile aynı fabrikadan çıkar. Japonya da mühendis yoktur sadece samurai ve kılıç mühendisleri vardır.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Tec%C3%A2h%C3%BCl-i_%C3%A2rif
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
Barkin in söylediklerine ekleyecek bir şeylerin olsa gerek. Dinliyoruz.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Eger arkaya 190 lastik takarsa problem neymis haberi bile olmaz takin kardesim

Ben 190 taban mı dedim? Komik olmayın.
Yarışta kullanılan ölçüden bahsettim 150 taban olarak. Ve lastikler 130/70 den 140/60 ile değişecek . Üstündeki ve takabileceği her lastikten daha iyi bir tutuş ve denge elde edeceğinden eminim. Siz video izleyerek, yorum yapamayarak öğrenmeye devam edin
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
Sen motosikletin ureticisinden iyi biliyorsun yani bu işleri. Bende tam buna gülüyorum işte.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
Ben 190 taban mı dedim? Komik olmayın.
Yarışta kullanılan ölçüden bahsettim 150 taban olarak. Ve lastikler 130/70 den 140/60 ile değişecek . Üstündeki ve takabileceği her lastikten daha iyi bir tutuş ve denge elde edeceğinden eminim. Siz video izleyerek, yorum yapamayarak öğrenmeye devam edin

Nasil olalim :D ? Bol keseden mi sikalim
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Anlatsam dinleyecek misin, dinlesen anlayacak mısın? Zaman kaybım olma, sen video izlemeye, izleyip de ne anlatıldığını yorumlayamamaya devam et :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ben ninja 250r kullaniyorum arka normalde 130diablo rosso2 140 taktım hiçbir şey problem olmadı 10 aydır kullanıyorum ne son hizda ne başka bişeyi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------


Olur öyle arada:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst