- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
O parçalardan ben de düşünüyorum fakat Ebay dan almayı beceremiyorum nedense :silent:
Ne kadar tuttukları hakkında bilgi verir misin?
Sagol Hocam :cat:Çok güzel olmus:thumleft:
Sağol abi, plakalik kiti de gelmisti, yazmayi unuttum onu :cherry:Plakalarda çok özel olmuş hani)
Ne güzel Traktördenmi söktünüz o plakayı
En acilinden bundan sipariş vermeniz gerekiyor hocam
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/motor-motosiklet-app-plaka-ufak-ve-kibar-58644124
150lik lastikle bile çok iyi duruyor 200lükle düşünemiyorum
http://img442.imageshack.us/img442/6833/56075810150951254068886.jpg
Orjinal plakayıda evinizde tablo olarak kullanabilirsiniz.Yada yanınızda taşıyın olmaz ama bu plaka orjinal değil diyen memur beylere orjinalini gösterirsiniz 70liralık cezadanda yırtarsınız.Öyle gördükçe içim yanıyor :santa::thumleft:
Bikaç arkadaşımada bu plakadan yaptırdım,çevirmeyede girdim, farketmediler bile plakayı.Ama bunun garantisi yok tabi.Linkini attığım yerle sadece internet üzerinden alışverişim oldu, fakat hızlı kargoları var.Güzelde paketliyolar sorunsuz ulaşıyor elinizeAynen beni de rahatsiz ediyor o ama plakayi yanimda tasima sansim yok canta falan almiyorum cunkuBu durumda da zirt pirt polisle tartismaya girmek istemiyorum acikcasi
O nedenle muallaktayim
Bu GG adresini verdiginiz yerin dukkani nerede acaba Ankara'da biliyo musunuz? Gidip bi konusiim olmadi![]()
Sagol abi :cat: Mesaj attim adamlara adreslerini sordum. Bi ugriicamBikaç arkadaşımada bu plakadan yaptırdım,çevirmeyede girdim, farketmediler bile plakayı.Ama bunun garantisi yok tabi.Linkini attığım yerle sadece internet üzerinden alışverişim oldu, fakat hızlı kargoları var.Güzelde paketliyolar sorunsuz ulaşıyor elinize





Rizomalardan sonra vakit bulup foto cekebildim. Taktiktan sonra sanki pek bi sey degismemis gibi gelmisti ama oncesi/sonrasi fotolarina bakinca icime sindiler :thumleft:
http://img266.imageshack.us/img266/2590/49650227.png
http://img232.imageshack.us/img232/9627/62747900.png
http://img801.imageshack.us/img801/4092/63948531.png
http://img594.imageshack.us/img594/7451/47784922.png
http://img593.imageshack.us/img593/5204/24604003.png
http://img716.imageshack.us/img716/8600/82582835.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/482/44746944.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/8402/73934705.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/7523/50159662.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/2544/31763117.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/3061/96710921.jpg
http://img407.imageshack.us/img407/6738/21839548.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/240/61208429.jpg
http://img109.imageshack.us/img109/3838/96434319.jpg
gelin damat super fotolar uşağumm
::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis:::mrgreen::mrgreen::mrgreen::cat::cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------
Bu motoru evin ust katına terasa cıkarıcan karsısına gecicen bi yandan motorunu izlicen bi yandan viskini yudumlıcan:santa:
.
Bugun de Xenon kitim geldi Amerika'dan. Birazdan inip montaja girisiyorum :cat: