Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Orjinal Hali ile son resimler ;)

E-Bay'den siparisini verdigim Rizoma parcalar geldi bugun :thumleft:

Baska bi kac parca daha var henuz yolda :wiinkk:

Motorun orjinal haliyle bugun bi kac resmini cektim hatira kalsin diye
:rendeer:

img1986c.jpg


img1987h.jpg


img1994z.jpg


img1996im.jpg


img1997i.jpg


img2002i.jpg


img2005cz.jpg


img2006hn.jpg


img2008ly.jpg



Veee Rizoma'lar... Super paketlemisler cidden :cat:

img2010w.jpg


img2011mc.jpg


Montaj'dan sonra diger parcalar da gelince tekrar resim ceker paylasirim :thumleft:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O parçalardan ben de düşünüyorum fakat Ebay dan almayı beceremiyorum nedense :silent:

Ne kadar tuttukları hakkında bilgi verir misin?
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
O parçalardan ben de düşünüyorum fakat Ebay dan almayı beceremiyorum nedense :silent:

Ne kadar tuttukları hakkında bilgi verir misin?

Hocam resimdeki tum parcalar 800 kusur Euro tuttu kargo dahil. TL olarak tam 2,000TL idi.

TR'den almaya kalksan en az 4,500TL. Kesinlikle ebay'den getirmeyi dene.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar,
Akümü değiştirmem gerekiyor. Bizim orjinal değerleri bilen var mı acaba?
8 Amper mi 9 Amper mi 10 Amper midir?
Ayrıca Hangi aküyü almam gerekiyor?
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Rizomalar

Rizomalardan sonra vakit bulup foto cekebildim. Taktiktan sonra sanki pek bi sey degismemis gibi gelmisti ama oncesi/sonrasi fotolarina bakinca icime sindiler :thumleft:

49650227.png


62747900.png


63948531.png


47784922.png


24604003.png


82582835.jpg


44746944.jpg


73934705.jpg


50159662.jpg


31763117.jpg


96710921.jpg


21839548.jpg


61208429.jpg


96434319.jpg
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ne güzel Traktördenmi söktünüz o plakayı :p
En acilinden bundan sipariş vermeniz gerekiyor hocam
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/motor-motosiklet-app-plaka-ufak-ve-kibar-58644124
150lik lastikle bile çok iyi duruyor 200lükle düşünemiyorum
56075810150951254068886.jpg

Orjinal plakayıda evinizde tablo olarak kullanabilirsiniz.Yada yanınızda taşıyın olmaz ama bu plaka orjinal değil diyen memur beylere orjinalini gösterirsiniz 70liralık cezadanda yırtarsınız.Öyle gördükçe içim yanıyor :santa::thumleft:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Ne güzel Traktördenmi söktünüz o plakayı :p
En acilinden bundan sipariş vermeniz gerekiyor hocam
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/motor-motosiklet-app-plaka-ufak-ve-kibar-58644124
150lik lastikle bile çok iyi duruyor 200lükle düşünemiyorum
http://img442.imageshack.us/img442/6833/56075810150951254068886.jpg
Orjinal plakayıda evinizde tablo olarak kullanabilirsiniz.Yada yanınızda taşıyın olmaz ama bu plaka orjinal değil diyen memur beylere orjinalini gösterirsiniz 70liralık cezadanda yırtarsınız.Öyle gördükçe içim yanıyor :santa::thumleft:

Aynen beni de rahatsiz ediyor o ama plakayi yanimda tasima sansim yok canta falan almiyorum cunku :( Bu durumda da zirt pirt polisle tartismaya girmek istemiyorum acikcasi :( O nedenle muallaktayim :(

Bu GG adresini verdiginiz yerin dukkani nerede acaba Ankara'da biliyo musunuz? Gidip bi konusiim olmadi ;)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Aynen beni de rahatsiz ediyor o ama plakayi yanimda tasima sansim yok canta falan almiyorum cunku :( Bu durumda da zirt pirt polisle tartismaya girmek istemiyorum acikcasi :( O nedenle muallaktayim :(

Bu GG adresini verdiginiz yerin dukkani nerede acaba Ankara'da biliyo musunuz? Gidip bi konusiim olmadi ;)
Bikaç arkadaşımada bu plakadan yaptırdım,çevirmeyede girdim, farketmediler bile plakayı.Ama bunun garantisi yok tabi.Linkini attığım yerle sadece internet üzerinden alışverişim oldu, fakat hızlı kargoları var.Güzelde paketliyolar sorunsuz ulaşıyor elinize
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bikaç arkadaşımada bu plakadan yaptırdım,çevirmeyede girdim, farketmediler bile plakayı.Ama bunun garantisi yok tabi.Linkini attığım yerle sadece internet üzerinden alışverişim oldu, fakat hızlı kargoları var.Güzelde paketliyolar sorunsuz ulaşıyor elinize
Sagol abi :cat: Mesaj attim adamlara adreslerini sordum. Bi ugriicam ;)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
gelin damat super fotolar uşağumm
::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis:::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):cat::cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------



Bu motoru evin ust katına terasa cıkarıcan karsısına gecicen bi yandan motorunu izlicen bi yandan viskini yudumlıcan ;) :santa:

.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
gelin damat super fotolar uşağumm
::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis:::mrgreen::mrgreen::mrgreen::):):):cat::cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------




Bu motoru evin ust katına terasa cıkarıcan karsısına gecicen bi yandan motorunu izlicen bi yandan viskini yudumlıcan ;) :santa:

.

Valla bi yuk asansoru olmasini bu yuzden o kadar isterdim ki ;(
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bugun de Xenon kitim geldi Amerika'dan. Birazdan inip montaja girisiyorum :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bugun de Xenon kitim geldi Amerika'dan. Birazdan inip montaja girisiyorum :cat:


Ben olsam takmazdım. Xenonlar bir noktadan sonra akü,konjektör,statör gibi elektrik sistemindeki parçalara zarar verebiliyor. Bende haydutu ilk aldıgımda düşünüyordum ama araştırmalarım sonucu vazgeçtim.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Uguru hızına yetişemiyorum.. Yamaha'ya dönüyorum sanırsam Fazer bakınıyorum aklında olsun :)

Bu arada Volvo yakısıklıymıs UB plaka sendemi oda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst