arkadaşlar ben 5 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum kanunı seyhan dı tam bır para yıyen bır motordu süreklı arıza hıç bıtmez<dı kışın çalışmaz ıllallah ettım ve degıştırmeye karar verdım cg tıtan veya ybr alacakdım ama ybr yı hıç begenmıyordum sırf daha kalıtelıdır dıye alacakdım ve cbf 150 yı gördüm ver çok begendım ve almaya karar verdım 2008 yılında sıfır aldım çok memnunun yakıt yönünden rahatlık olsun herşeyıyle çok hoş hele çukurlardan gecdıgın zaman hıç senı çırpmıyor ustalıkla cevap verıyor kanunıde gecdım mı bır gürültü arkaya bakıyordum aynadan bıryerlerı kopdumu dıye

ve 2008 cbf sattım gıttım 2011 aldım gercekden güzel motor herkeze tavsıye ederım kışın tek marşda çalısıyor ve benım motor bır depoyla 550 ve600 arsı gıdıyor ınanmıyan varsa gelsın kanıtlarım bazı arkadaşlar 350 km gıdıyor demış tankmı bu ya okadar yakacak

devır saatını sorun edıyorlar sen devır saatıylemı kullanıyon sankı alla hondayı yaşa hayatı hondayla benden bukadar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------
bırde apacıye tasarım ödülü almış dıyorlar ben buna ınanmıyorum resmı olarak yayınlandımı bana denk gelmedı bence bırının uydurması bu