Yamaha Ybr mi? Honda Cbf 150 mi? Tvs Apache mi? Kanuni Windy mi? Hangisini almalıyım?

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
bende apachide karar kıldım 1-2 sorun vardı kafamda titreşim ve parça sorunu...onu da hallettik..
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
20
Hız istiyorsan apache
ha ben dağda yaylada gezicem bana çekiş lazım diosan cbf.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Hız istiyorsan apache
ha ben dağda yaylada gezicem bana çekiş lazım diosan cbf.

Apachenin çekişi cbf kadar iyidir bunu torklarını sıkıştırma oranlarını beygirlerini karşılaştırarakta bulabilirsin.
Apachede ek olarak sübap yağlama özelliğide var bu bakımdanda iyidir apache
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
1
Arkadaşlar slm lar;

Honda cbf 150 yada TVS APACHE 150 iki motordan birini almaya düşünüyorum.Bazı arkadaşlar tvs de titreşim olduğundan şikayetci;
Kullanan arkadaşlar 2 motor hakkında bilgi verebilirlermi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:18 ----------

Daha önce 2005 yılında almış olduğum TVS FİERRO (apache önceki kasa) nun parçalarını apache çıktıktan sonra bulmakta zorluk çektim.Acaba tekrar yarın apache model değiştirse onun parçalarınıda bullakta zor olur diye düşünüyorum.Görüntü bakımından Honda içimden gecen ama sizlerin de düşüncelerine göre apache yada honda alıcam yılbaşı
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
muhammet arkadaşım, zaten farkındaysan motomaxxın sorusuda aynı şekilde idi ve cbf 150 de karar kıldı!
iki sene ybr kullanıp ve sonrasında honda cbf alıp uzun bir müddettirde hala onu kullanan birisii olarak cbf 150 yi tercih etmeni öneririm!
Ybr de çok güzel bir motor cbf te, ikiside sorun çıkarmaz ama, dedigiim gibi ikisini kullanan birisi olarak sağlamık ve konfor diyerek cbf 150 diyorum...
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Sorunsuz uzun km ler kullanayım ,yag eksiltmesin,servisle ahbap olmayayım diyorsanız YBR.....Konforlu:geniş yedek parçada beni üzmesin parça beklemeyeyim ,sevislerinde intizam olsun diyosanız CBF....Birazdaha agresif olsun fakat yedek parçaymış servismiş fiyatmış benim için önemli degil boyumda fazla degil derseniz TVS.....Alırken ucuz olsun zaten fazla yolda yapmam derseniz WİNDY-S Derim.Eklmek isterim; orta sertlikte iki kişi bozuk yol kullanımlarında cbf in arka amortisörünün oturdugunu sona dayandıgını hiç hissetmedim.Farkındayım şu aralar bozuk oldugu halde sürüşü tehlikeye atmıyor.Arka amotisöre 10 üzerinden 10 veriyorum.Fakat 100 km üzeri kullanımlarda yağ eksiltiyor.Yeniykende aynı 50 bin kmde de aynı.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
ben bu motorların hiçbirini kullanmadım ama etrafımdaki ve forumdaki yorumlara bakarak kıvraklık istiyorsan ybr konfor cüsse istiyorsan cbf diyorum eğer ki apaçinin daha kaslı görünmesi falan senin gönlünü çeldiyse nolur o ön farı sök yuvarlak ybr farı tak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben 5 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum kanunı seyhan dı tam bır para yıyen bır motordu süreklı arıza hıç bıtmez<dı kışın çalışmaz ıllallah ettım ve degıştırmeye karar verdım cg tıtan veya ybr alacakdım ama ybr yı hıç begenmıyordum sırf daha kalıtelıdır dıye alacakdım ve cbf 150 yı gördüm ver çok begendım ve almaya karar verdım 2008 yılında sıfır aldım çok memnunun yakıt yönünden rahatlık olsun herşeyıyle çok hoş hele çukurlardan gecdıgın zaman hıç senı çırpmıyor ustalıkla cevap verıyor kanunıde gecdım mı bır gürültü arkaya bakıyordum aynadan bıryerlerı kopdumu dıye:) ve 2008 cbf sattım gıttım 2011 aldım gercekden güzel motor herkeze tavsıye ederım kışın tek marşda çalısıyor ve benım motor bır depoyla 550 ve600 arsı gıdıyor ınanmıyan varsa gelsın kanıtlarım bazı arkadaşlar 350 km gıdıyor demış tankmı bu ya okadar yakacak:)devır saatını sorun edıyorlar sen devır saatıylemı kullanıyon sankı alla hondayı yaşa hayatı hondayla benden bukadar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

bırde apacıye tasarım ödülü almış dıyorlar ben buna ınanmıyorum resmı olarak yayınlandımı bana denk gelmedı bence bırının uydurması bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst