- Katılım
- 15 Ocak 2008
- Mesajlar
- 35
ybrr al bence......... :cat:
aynı dert bende de var seçimi yapması zor
bende tvs-ybr-titan arasındayım
symnin bu modelini ilk kez görüyorum
klasik tutkunları için süper model ama arkadaşlar da değinmiş bu motor piyasaya ne zaman girdi nedir? ne değildir?
parça sıkıntısı çekebilirsin
parçayı bulursun bu sefer bayi yüksek fiyat çeker elin mahkum almak zorunda kalırsın gibi gibi..
parça sıkıntısı çekmememek ve de motoru az yada çok tanıdığım için benim tercihimde ybrye yakın
ama şu tvs aklımı karıştırıyo![]()
TVS nin boşverilecek nesi var güzel kardeşim! Ybr de iyi model ama her zaman söylemişimdir aynı paraya daha iyisi varsa hiç kaçırma! Pişman olursunuz..Sizleri seviyorum..Saygılar:rendeer:HMM Bence TVS yi boşver YBR alben kararımı vermek üzereyim