Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
yıllık 600 mü sizin aracınız yok galiba,ben ybr almadan önce opel corsa'ya biniyordum ve en iyi ihtimalle ayda 600 yakıt geliyordu.Eğer aracınız var ise 20 ytl 20 ytl değil de kredi kartı ile depoyu doldurarak almanızı tavsiye ederim.O zaman aylık yakıtımızın ne kadar astronomik olduğunu farkedersiniz.her gün 20 ytl yaksanız zaten ayda 600 yapıyor.Ki benim işe gidip gelmem 20 ytl zaten,hiç mi çarşıya pazara ya da tatile gezmeye falan gitmeyeyim yani.

o araçta bi sorun var kanısındayım.çünkü bu araç bir binek araç.ticari araçlar bile 9lt/100km yaparken küçücük corsa 6lt yakıyor...ayrıca ybr ile aile ile beraber çarşıya pazara tatile çok güzel gidilir artık...

turkshpsicko teşekkürler.Valla bana verdiğim paralar az bile geldi.Çokk memnunum çok,hepinize tavsiye ederim.Eğer bakım kılavuzu doğru ise bu motor çin malından bile ucuza geliyor.Her 2-3 bin'de 50-60 milyon bayılıyorsunuz servislere.Bunda 10 binde bir servise uğurayıp yağını değiştirip basıyorsunuz gaza,neredeyse eski iki zamanlılar kadar servis yüzü görüyor.Bu harika.100 000 km kullansam motor 3000 liraya gelmiş olacak.Ki bu vergi sistemi ile büyütmeyi düşünmüyorum.

9400+3000=12400

100000 km de motor sırf 125 cc fazla diye yaklaşık 3 kat para ödediniz...yenilen kazığın bir başka boyutu...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
alınmış alınmıştır arkadaşlar artık her kes aynı kafada olsaydı olurmuydu tabi değişik motorlarında piyasaya girmesi gerekiyor.para sanki kendi cebinizden çıkıyomuş gibi tartışıyosunuz biraz daha sakin
mayko33 kardeşim allah düz bastırtsın hayırlı olsun
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
tabiki alınmış alınmıştır

çin atasözünde dediği gibi

öte giren şemsiye açılmaz

biz o şemsiyeyi tabiki açmaya açlışmıyoruz

mesel daha vahim

ülkemizde 250-400 cc motor neredeyse yok olanlar da çok pahalı veya kalitesiz e birde 10.000 ytl gibi bir rakam aksesuarlar ile birlikte bize fatura edilecekse elbetteki buna karşı çıkılmalı

nedir yaa alt tarafı 250 cc 500-600 cc ler honda ve yamahada 12-13 binlerde plaka dahil alma imkanıvar ken neden bu motora bu para resmen fahiş fiyat ve alıcısınında cok fazla olmadığı ortada bu nedenle de mayko 33 e olan tepkilerin tamamına yakını haklıdır ve bende o arkadaşı bu motoru aldığı ve ethettiği için fazlası ile elştirdim

kimse de karşıma cıkıp bana bu fiyat-performans oranının makul ve mantıklı olduğunu savunmaya kalkmasın
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
6000 kilometreyi devirdim beyler siz daha beğenmeyim makinamı,her gün daha çok hoşuma gidiyor valla.
Ne diyeyim biraz ayıp olacak ama kıskananlar çatlasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
9400 ytl yamaha şaşırmış olmalı sezon sonu geldi fiyata bak.O motorun ederi 6000 ytl fazla etmez arka fren bile disk değil bu sezon belki 50 adet satarlar.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
mayko33 yakıt tüketimin nasıl? enjeksiyon farkından gt 250 ve cbf 250 ye fark atıyomu acaba ondan merak ediyorum.


birde sahibinden kom tanımıyo bu motoru halen model seçenekleri içine koymamış :)
bir kişi satmak istemiş yamaha - diğer modeller başlığı altında motoruna yer bulabilmiş. :sunny:
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4695161
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
mayko33 yakıt tüketimin nasıl? enjeksiyon farkından gt 250 ve cbf 250 ye fark atıyomu acaba ondan merak ediyorum.


birde sahibinden kom tanımıyo bu motoru halen model seçenekleri içine koymamış :)
bir kişi satmak istemiş yamaha - diğer modeller başlığı altında motoruna yer bulabilmiş. :sunny:
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4695161

Ne zamandan beri arıyordum ben Mustafa iyi yakalamışsın.Ama 8 bile hala pahalı benim için şöyle 2. eli 6 düşerse anca
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Yamaha YBR250'nin şasesine altın falan karıştırdı herhalde :mrgreen: İşe bak 8500'e 500'lük honda 8000'e 250 lik yamaha gelde tercih yap:p
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
1
daha neler......

o parayı buna verecegime gider cbf500 alırım bee okadar fiyatmı olur yuhh yanii ayıp etmişler.....:salut:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
O ilan veren arkadaş motorun sökülmedik yerini bırakmamış,motor ybr'likten çıkmış.Hoş benim zaten ikinci elle işim olmaz ama yepyeni motora bunu yapmak ayıptırigünahtır.
Bir arkadaş yakıtını sormuş,Ekonomik kullanımda 100 km'de 3 litre,devirli hatta tam gaz kullanımda 100 km'de 3.5 litre.Devamlı iki kişi biniyorum.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Benim Twister ekonomik kullanımda 2 kişi ile 100km'de 3.5lt yakıyor.
Yani YBR250

3.00-3.5=0.5lt az yakıyor.
Benzini ortalama lt'si 3YTL diyelim
3*0.5= 1.5 YTL az harcıyor.
Aradaki fiyat farkı bugünkü fiyatlarla
9400-7920=1480YTL
Aradaki farkı amorti etmesi için
100*1480/1.5=98666km yol yapması lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
1
abi bu 250 lik ybr ye 10000ytl vereceğime 4 tane 200 luk gıranajlı 2,el honda alırım biri arızalanınca öbürü ile gez demi?? bu yamaha basma konusunda coştu basmada üstüne yok:pr::silent:
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
35
Yeni gelecek Kawasaki daha iyi bence. YBR250 çok tutumadı. Bayilerinde na zamandır duruyor.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
yuuuuuuuuuuuuuuuuuh desem yeterlı galıba kımse vermez bu parayı tabı babası yamahada falan calısmıyorsa honda derım bence
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
tek kelimeyleeeeee çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş bune ya o paraya neler alınır bu arada hoysung gu ciddi cidi düşünmeye başladım valla kime sorsam iyi makina diyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst