- Katılım
- 14 Tem 2007
- Mesajlar
- 551
yıllık 600 mü sizin aracınız yok galiba,ben ybr almadan önce opel corsa'ya biniyordum ve en iyi ihtimalle ayda 600 yakıt geliyordu.Eğer aracınız var ise 20 ytl 20 ytl değil de kredi kartı ile depoyu doldurarak almanızı tavsiye ederim.O zaman aylık yakıtımızın ne kadar astronomik olduğunu farkedersiniz.her gün 20 ytl yaksanız zaten ayda 600 yapıyor.Ki benim işe gidip gelmem 20 ytl zaten,hiç mi çarşıya pazara ya da tatile gezmeye falan gitmeyeyim yani.
o araçta bi sorun var kanısındayım.çünkü bu araç bir binek araç.ticari araçlar bile 9lt/100km yaparken küçücük corsa 6lt yakıyor...ayrıca ybr ile aile ile beraber çarşıya pazara tatile çok güzel gidilir artık...
turkshpsicko teşekkürler.Valla bana verdiğim paralar az bile geldi.Çokk memnunum çok,hepinize tavsiye ederim.Eğer bakım kılavuzu doğru ise bu motor çin malından bile ucuza geliyor.Her 2-3 bin'de 50-60 milyon bayılıyorsunuz servislere.Bunda 10 binde bir servise uğurayıp yağını değiştirip basıyorsunuz gaza,neredeyse eski iki zamanlılar kadar servis yüzü görüyor.Bu harika.100 000 km kullansam motor 3000 liraya gelmiş olacak.Ki bu vergi sistemi ile büyütmeyi düşünmüyorum.
9400+3000=12400
100000 km de motor sırf 125 cc fazla diye yaklaşık 3 kat para ödediniz...yenilen kazığın bir başka boyutu...