- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
Öncelikle hayırlı olsun ; sizin ilanınızı epey takip ettim lakin şuan işsizim , kendime göre uygun bi iş bulana dek motor almayı düşünmüyorum ama iş bulduğumda ilk yapacağım şey ileride fikrim değişmezse sizin motora talip olmaktı , hayırlısı diyelim sık sık fiyat değişiklikleri oldu , motora atıp tutan çok oldu ama sonuçta satıldı , umarım yeni sahibi içinde hayırlı olur , bu arada ilanınız epey aklımı çeliyordu ya git bak boşver al vs. daha uygun fiyata daha temizini mi bulcan vs.. neyseki satıldı artık benimde kafam rahat , çünkü aliyim mi almiyim mi tereddütlerim ortadan kalktı
tekrar hayırlı olsun
Son düzenleme: