motordelisi_ Katılım 13 Eyl 2008 Mesajlar 186 25 Haz 2009 Konu Yazar #1 arkadaşlar benim gönlüm mz de ama tavsiyeleriniz::::
ibrahim_zx Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 10 Ara 2008 Mesajlar 423 25 Haz 2009 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. slm Slm alım satımı en kolay ybr 125 konforu, ikinci el parçası ve kalitesıyle hepsınden önde gelır ybr 125
slm Slm alım satımı en kolay ybr 125 konforu, ikinci el parçası ve kalitesıyle hepsınden önde gelır ybr 125
Arjantinli69 Katılım 25 May 2009 Mesajlar 3,690 26 Haz 2009 #3 TVS Apache.nasıl ama yoksa honda innova için de süper diyorlar.
hüseyinn Katılım 27 Haz 2009 Mesajlar 95 6 Ağu 2009 #4 debriyajlı istiosan ybr al..yarı otomatik istiosan İNNOVA al
ilhan007 Katılım 28 Kas 2008 Mesajlar 153 11 Ağu 2009 #6 kolay kullanmak istiyorsan ve şehiriçi kullanacaksan innova'yı tavsiye ederim.. (bakımını yaptıktan sonra pekte sorun çıkarmaz) ama kullanımdan keyif almak istiyorsan yani karmaşık ve sportif sürüş için ybr tavsiyem..
kolay kullanmak istiyorsan ve şehiriçi kullanacaksan innova'yı tavsiye ederim.. (bakımını yaptıktan sonra pekte sorun çıkarmaz) ama kullanımdan keyif almak istiyorsan yani karmaşık ve sportif sürüş için ybr tavsiyem..
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 19 Ağu 2009 #7 yfurkan' Alıntı: arkadaşlar yarı otomatik ne demek ? :cherry: Genişletmek için tıkla ... debriyajsız vitesli demek yarı otomatik
yfurkan' Alıntı: arkadaşlar yarı otomatik ne demek ? :cherry: Genişletmek için tıkla ... debriyajsız vitesli demek yarı otomatik
aykan Katılım 12 Mar 2006 Mesajlar 3,439 19 Ağu 2009 #8 bence innova al kaliteli seri ve yarı otomatik..
C cali Katılım 31 Ağu 2011 Mesajlar 1 31 Ağu 2011 #9 hiçbirini anlamam yolda mz'in tokatlayamadığı motor yok.. ybr miş innova mış hepsi fıss.. bnce MZ ETZ 150..
hiçbirini anlamam yolda mz'in tokatlayamadığı motor yok.. ybr miş innova mış hepsi fıss.. bnce MZ ETZ 150..
erman_erkan Katılım 24 Şub 2006 Mesajlar 664 31 Ağu 2011 #10 hort ----------arkadasım konunun tarıhıne bı baksanız yorum yapmadan