yamaha ybr 125 (2010 )

Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Hayalimdeki motor aynen kullanıcısına hayırlı uğurlu olsun. Kafa grenajı tam istediğim gibi. Üzerinde modifiye var mı ? Birde sıfır aldıysanız yada ikinci el aldıysanız kaç liraya aldınız?
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
Valla ne yalan söylüyeyim ybr'den sonra büyük bir motora geçicem diyordum fakat bu modeli gördükten sonra soru işaretleri oluşmaya başladı. Çok yakışıklı olmuş bence. Farı olsun, egsozu olsun, grenajları olsun, arka stop-sinyaller olsun, ön göstergeler olsun çok yakışıklı kerata...:) Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin inşallah... Şöyle 120-130 kmh'lara çıkan bir motor olsa hiç düşünmem hemen alırım. Ama artık bıktım 80-90 gitmekten. taşıt sollanırken çok güçlük çekiliyor...

Benim motorum Orjinal halde 120 yapıyordu 80-90 dedinizde şaşırdım..Biraz oynamayla 140 bile görüyor ybrler.

bu yeni ybr'nin siyahi yokmu?

Var tabikide örnek olarak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2-aylik-2010-yeni-kasa-ybr-125-29055889/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
bence - yönü kafa grenajı yakışmamış yuvarlak far daha spor duruyor.yinede ufakta olsa 2010 yılında biraz olsun görsellik yapmaya çalışmışlar.ama her yönünden belli Türkiye'ye özel üretim oldugu.
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Benim motorum Orjinal halde 120 yapıyordu 80-90 dedinizde şaşırdım..Biraz oynamayla 140 bile görüyor ybrler.

ybr 140 mı görüo...:cyclopsan arkadaşım etme eyleme... O motorun 2003-04 12.5 hp, orjinal japan olan modeli 125-130 zor diyor. Şu ana kadar en az 6-7 ybr kullandım arkadaşlarımın da olmak üzere en iyisi hafif eğimli yolda çok sıkıştırmakla 120-125 yaptı. Sen o kendi profilinde göstergesi olan rx135 sandın heralde bunu...:p
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
bence - yönü kafa grenajı yakışmamış yuvarlak far daha spor duruyor.yinede ufakta olsa 2010 yılında biraz olsun görsellik yapmaya çalışmışlar.ama her yönünden belli Türkiye'ye özel üretim oldugu.

tşk bende yuvarlak far takmayı düşünüyorum
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
ybr 140 mı görüo...:cyclopsan arkadaşım etme eyleme... O motorun 2003-04 12.5 hp, orjinal japan olan modeli 125-130 zor diyor. Şu ana kadar en az 6-7 ybr kullandım arkadaşlarımın da olmak üzere en iyisi hafif eğimli yolda çok sıkıştırmakla 120-125 yaptı. Sen o kendi profilinde göstergesi olan rx135 sandın heralde bunu...:p

tamam kardeşim biz yalan söylüyoruz :cat: Sen haklısın :wiinkk::wiinkk:
 

D_R

Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
84
başkasının beğenmesi umrumda değil bana göre yakıştı tamamdır
evet dostum aynen haklısın motosiklete yorum yapıosun iyi güzel ama herkesin kendi zevki ister yeşil yapar ister mavi buna karışılmaz ama iyi olmus bu arada bu beyaz yanakları nerden temin edebiliriz:cat::p
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
299
1-arkadşım seni çok kızdırıp doldurmuşlar.bu mesajda açılmışssın
2-iki satırlık yazımda mühendislik gerekecek bi açıklama yazmadım.sadece görüntü-duruştan yorumumu yazdım.aslında bu bir yamaha-honda gibi markalara serzeniş.daha görsel yapabilirler.örn yzf 125r
3-zaten yamaha kalitesi için görüntüden feragat edilebilr yazmışım.
4-sen okadar yorum yazmışsın.sen şimdi bu konuda uzmanmı oldun?
insanlar kendi yorum ve görüşlerini yazarken sanamı danışması gerekiyo

salih abi haksın yamaha ybrde dikiş tutturamadı ki 1 sene 2 kere kasa degiştirdi handa ise cbf 150 kasasını degiştirmedi apachede öle daha yeni cıkardı yeni modelini :cat:
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
ybr'nin her kasası'da tutulmuştur o kadar cok ybr varki her kasadan mevcut

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 ----------

salih abi haksın yamaha ybrde dikiş tutturamadı ki 1 sene 2 kere kasa degiştirdi handa ise cbf 150 kasasını degiştirmedi apachede öle daha yeni cıkardı yeni modelini :cat:

ybr bence en son 2010 da büyük bir şekilke kasa değiştirdi diğer modeller kasası aynı,kasa değiştirmesı bence çok iyi otomabildede öyle değilmi her yenı kasa iyi olmuştur.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
181
biz aynı bu model 2010 ybr kırmızı daha pazar günü çok hafif eğimli bi yolda 2 kişi kapanarak tam 135 yaptık düzlüğe gelince 125 130 arası gittk hep (arkadaş 55 ben 65 kiloyum.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst