- Katılım
- 22 Ocak 2009
- Mesajlar
- 371
Cuma sabahı xmaxı teslim aldım kendi munubusleriyle 2 tane getirdiler biride bir başka arkadaşa cevre iller şu sıralar istanbula daha cok satıyorlar anladıgim kadarıyla.
şu ana kadar 150 km yaptım ilk izlenimlerimi paylaşıyım PCX ten sonra en buyuk kuskularımdan biri sehpaya almakta zorlanacagımdı cok gereksizmiş cok basit yuksekligi gozumu korkutmuştu boyum 1.76 ondada hiç sıkıntı yok gayet dengeli rodaş can sıkıcı 4000 devir 1000 km bitmez cunku 60 km ortalama surat yapman gerekiyor genelde 5000 devir 70/80 km cıvarında kulandım amartisorler cok sert on cam yuksekliginden dolayı ruzgar direk yuzune geliyor ve vizor kapalı gitmek zorunda kalıyorsun 20km ile giderken bile
fren lere alıişmak lazım abs den dolayımı bilmiyorum ama pcx in frenleri daha fazla guvebn veriyordu agırlık farkıda etken sanırım 4.1 litre 100 km yakıt gosteriyo ekran ama motor cok yeni o duşecektir
asfalta mukemel suruş keyfi verirken kotu yolarda cok gurultulu on cam on torpidolar ve anlamadıgım bir klac yerden ses geliyor ilk gun yol okumada sıkıntı cektim ama son iki gunde yukseklik ayna ların buyuklugu sayesinde pcx ten cok daha hakim bir goruş var
ozelile on cam konusunda kulanan arkadaşlardan oneri bekliyorum umarım pcx ini degiştirmek isteyenlere faydası olur herkeze iyi haftalar
Son durum hakkında bilgi verir misiniz ? Ben de 2 3 hafta içinde almayı düşünüyorum özellikle ön cama ve sertliğe takıldım acaba ayar fln yapıldı mı amortisörlere ?
Son düzenleme: