- Katılım
- 16 Nis 2015
- Mesajlar
- 39
Tam da öyle oldu demek debriyaj. Bende su mesafesi uzundu yetmedi malesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
Artık bakımda baktırmam lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
Ben xcity ile 30 cm derinlikte sudan 100 metre ilerlemişim. Hiç bir şey olmamışı. Varyatör, varyatör filtresi ve hava filtresi kapaklarını açtırıp bakmak, gerekliyse filtre değişirmek, temizlemek lazım.
Artık bakımda baktırmam lazım.