Yamaha Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bu Motor şehir içi ve şehirler arası yollarda ideal, artçili düzde 138 km stabil gidebiliyor, yanlız ibreye göre 😁 hadi 8 km hata payı 130 km stabil, bana 120 km bile çok, şehir içi oldukça kıvrak, arka çanta 48 litremi 52 litremi öyle bir şey, dağa endro tarzı hariç her işi görüyor. Çamura saplaıp kalmıştım hiç unutmam, lastik ve çamurluk arası öyle dolduki lastik dönmüyordu, temizlemek saatlerimi aldı,. Bi daha dağa çamurlu yaş çıkmak yasak 😂
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bu Motor şehir içi ve şehirler arası yollarda ideal, artçili düzde 138 km stabil gidebiliyor, yanlız ibreye göre 😁 hadi 8 km hata payı 130 km stabil, bana 120 km bile çok, şehir içi oldukça kıvrak, arka çanta 48 litremi 52 litremi öyle bir şey, dağa endro tarzı hariç her işi görüyor. Çamura saplaıp kalmıştım hiç unutmam, lastik ve çamurluk arası öyle dolduki lastik dönmüyordu, temizlemek saatlerimi aldı,. Bi daha dağa çamurlu yaş çıkmak yasak 😂

Canavar bu maşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:40 ----------

Hocam xcity bakim masraflari xmax ile ayni 3adet filtre,kayis,baga,fren balatasi,ivir zivir,az buz degil,cebi biraz uzmuyor mu?

hadi africa otomobil gibi motor bakimdan sonra 10-12bin km arkana bakma.

Sanki bir suzuki adress veya sym fiddle daha iyi olabilirmis 2.motor olarak terlik niyetine.

Adress kullanan bir arkadasim.5 litre ile 220-240 km lerden bahsediyor.
3000 de xciy yağ bakımı 90 lira yağ
6000 de ayrfica 250 lira yağ 80 lira yağ filitrsi 80 lira yağ sanzuman filitrssi
Africa ön balata 700 lira xcit 125 lira
Africa 9 litre yakar
Xcity 3,5

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------

2.motor olarak mantik,

Kara duzen
Basit sistem,hava sogutmali,karburatorlu.
Max 150cc
Yedek parcasi ve sarf malzemeleri hesapli.

ornek,kymco agility 125,fiddle 125,honda fizy 125.yamaha cygnus

ozellikle Honda fizy en ideali.

O yüzden şehir içi xcity
Bana africaya göre daha avantaj

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:46 ----------

Aslında söylediğin bence de doğru ve olması gereken. Ama bu 2. motor işi maddi gelirle direkt orantılı.

Bir anımı anlatayım, 2015 yılıydı sanırım, arkadaşla gezimiz sırasında mola verdiğimizde yaşlıca abilerden oluşan bir motosikletli grup geldi yanımıza. Hepsinde cilli gibi tertemiz yeni kasa Xmax250abs ler var. Motorların temizliğinden, modelinden yakın bir tarihte alındıkları belli. Ayak üstü sohbet ettik.
Dedim; "Motorlarınız güzelmiş, yeni mi aldınız?"
Cevap; "Evet yeni aldık, maksat ayağımızı yerden kessin, 2. motor olsun diye aldık. Bizim grupta herkeste R1200GS var. Bunlarla da yakın yerlere gidiyoruz, eğleniyoruz"

Adamlar Xmax250abs gibi bir skuteri terlik niyetine kullanıyor asıl motor R1200GS olunca :) O adamlara da gidip honda fizy al denmez ki :)

Adamlar haklı ve mantıkı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
İstanbulda havalar soğuyunca ekranda buzlanma uyarısı çıktı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

634077432 Sahibinden ilan nosu ön fren balatası 2012 xcity ye olmadı eski model uyumlu imiş fiyatı uygun tuttum

634077432
 
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
39
Merhaba 1 aydır kullanmıyordum, 5. yazını çıkaran akü pes dedi. :)
Aküde hangi marka olmalı ve akücüye nasıl götürmek lazım?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Merhaba 1 aydır kullanmıyordum, 5. yazını çıkaran akü pes dedi. :)
Aküde hangi marka olmalı ve akücüye nasıl götürmek lazım?

?TX9-BS herhangi bir akü olur. Ben Yuasa YTX9-BS takmıştım. Bir de Yamaha YEC-9 şarj cihazı alıp uzun kullanmayacağınızda aküyü söküp evde buna bağlarsanız bir daha sıkıntı da yaşamazsınız. Sürekli kullanmıyorsanız arada bir söküp şarj cihazıyla şarj etmenizde fayda var ömrü uzar (5 yıl fena değil aslında...)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ön sele altında muhafaza var onun içinde, muhafazayı vida tutuyor.
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
9
Merhaba,
Anlas lastik ile ilgili tecrubesi olan var mi? Xcity'nin arka lastik ebatinda uretim yapmis, arka lastik olarak kullanmak istiyorum onerisi olan var mi?
Arka lastik icin:
140/70 - 15 M/C 69S TL YAKINDA 6332 325 TL KDV DAHIL

Bir de on lastik (120/70-16) olcusu mevcut degil on icin hangisi daha uygun olur?
110/70 - 16 M/C 52S TL 6308 YAKINDA
130/70 - 16 M/C 61S TL 6239 380 TL KDV DAHIL

https://anlas.com/product/sheet/Scooter/TOURNÉE/


tesekkurler.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Anlaş africa twinde bize eziyet ve pişmanlık oldu . 4 kez garantiden değişim yaptılar en son iade ettim . Jant komple iz içinde kaldı . Zaman kaybı da çilesi
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
merhaba arkadaşlar .
koltuk menteşem kırıldı .. daha önce başına gelen varmı .. çözüm nasıl yaptılar.
gösterge camındaki çizikler iyice gözüme batmaya başladı önerisi olan varmı
 
Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
5
xcity fan sorunu olanlar buraya !

malum xcity yada xmax ta yaşanan fan sorunları yamaha servislerinde müthiş bir şekilde can yakıyor şimdi fan problemi olan arkadaşlara bizzat kendim takip kullandığım bire bir ölçüde olan fiyatı 385 tl lik pulsar 200 modelinde kullanılan fanı öneririm yapacağınız iki işlem var soket değişimi ve altta bulunan plastik hava yönlendiricinin
fana tam oturması ben bunları yaparken resimlerini çektim biri bana resim atma konusunda yardımcı olursa onlarida eklerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

6CfOFv.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

JyMJLN.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

mEuDvi.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Olmadı. Bu bilgiyi geçen sene paylaşacaktın. :pale:
Geçen sene motorumu satmadan önce orijinal radyatör fanına 800 TL bayılıp taktırmıştım. Kullanmak bile nasip olmadı.
Şaka bir yana değerli paylaşımın için tebrik ederim.
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
9
Merhaba,
Asagidaki olculerde Anlas lastikleri aldim ve montajini yaptirdim, simdilik sorun yok.Lastikleri N11'den alim, 465tl odedim, montaj icinde 120tl verdim. Tekyildiz'dan alacaktim ama lastikleri bulamamisti.Tekyildizdan almayi tercih ederdim.

Anlaş Tournee 110/70R16 52P TL Dış Lastik
ANLAS 140/70R15 TOURNEE REINFORCED 69S TL DIS LASTIK

on lastik olculeri kucuk oldugundan sanki suspansiyon biraz sertlesti gibi geldi, belki psikolojiktir, bilmiyorum.



Merhaba,
Anlas lastik ile ilgili tecrubesi olan var mi? Xcity'nin arka lastik ebatinda uretim yapmis, arka lastik olarak kullanmak istiyorum onerisi olan var mi?
Arka lastik icin:
140/70 - 15 M/C 69S TL YAKINDA 6332 325 TL KDV DAHIL

Bir de on lastik (120/70-16) olcusu mevcut degil on icin hangisi daha uygun olur?
110/70 - 16 M/C 52S TL 6308 YAKINDA
130/70 - 16 M/C 61S TL 6239 380 TL KDV DAHIL

https://anlas.com/product/sheet/Scooter/TOURNÉE/


tesekkurler.
 
Katılım
17 Mar 2019
Mesajlar
5
Merhaba,
Asagidaki olculerde Anlas lastikleri aldim ve montajini yaptirdim, simdilik sorun yok.Lastikleri N11'den alim, 465tl odedim, montaj icinde 120tl verdim. Tekyildiz'dan alacaktim ama lastikleri bulamamisti.Tekyildizdan almayi tercih ederdim.

Anlaş Tournee 110/70R16 52P TL Dış Lastik
ANLAS 140/70R15 TOURNEE REINFORCED 69S TL DIS LASTIK

on lastik olculeri kucuk oldugundan sanki suspansiyon biraz sertlesti gibi geldi, belki psikolojiktir, bilmiyorum.

anlasın bizim motorsiklete uygun ölçülerde yapmış olduğu lastikleri bu aralar bende incelemekteyim deneyimlerinizi yakından takip edeceğim kullandıkça bizleri de bilgilendirir iseniz memnun oluruz şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
malum xcity yada xmax ta yaşanan fan sorunları yamaha servislerinde müthiş bir şekilde can yakıyor şimdi fan problemi olan arkadaşlara bizzat kendim takip kullandığım bire bir ölçüde olan fiyatı 385 tl lik pulsar 200 modelinde kullanılan fanı öneririm yapacağınız iki işlem var soket değişimi ve altta bulunan plastik hava yönlendiricinin
fana tam oturması ben bunları yaparken resimlerini çektim biri bana resim atma konusunda yardımcı olursa onlarida eklerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

https://resmim.net/f/6CfOFv.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

https://resmim.net/f/JyMJLN.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

https://resmim.net/f/mEuDvi.jpg

çok güzel fakat bajaj markasına pek güvenmiyorum. bajaj motorları çabuk arıza veriyo taktığınız parçanın japon muadili varmı acaba ucuz yollu.
 
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
39
Bugün İzmir'deki yağmur sebebi ile her sabah geçtiğim kavşağı su basmış, arabalardan kalanlar vardı, dedim kenardan geçerim arabaların bazıları da gidiyordu. Su kaldırım hizasında neredeyse 2 karış. Motor ilerledi ama suyu geçemeden boşa dönmeye başladı. Sanki boş viteste gaz verir gibi. Motor çekmeyince suyun ortasında kaldım. Ayakları suya sokup rezil olmak varmış. Üstelik takım elbise vardı :)
İterek sudan çıkardıktan sonra neyseki hareket etti. Ayaklar ayakkabı çorap pantolon battı. Motorun suda gidemediğini öğrenmiş olduk :) Siz de denemeyin arkadaşlar. Veya en alçak yerinden, kaldırımdan falan gidin.
Acaba sudan bir zarar olmuş mudur?
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Bugün İzmir'deki yağmur sebebi ile her sabah geçtiğim kavşağı su basmış, arabalardan kalanlar vardı, dedim kenardan geçerim arabaların bazıları da gidiyordu. Su kaldırım hizasında neredeyse 2 karış. Motor ilerledi ama suyu geçemeden boşa dönmeye başladı. Sanki boş viteste gaz verir gibi. Motor çekmeyince suyun ortasında kaldım. Ayakları suya sokup rezil olmak varmış. Üstelik takım elbise vardı :)
İterek sudan çıkardıktan sonra neyseki hareket etti. Ayaklar ayakkabı çorap pantolon battı. Motorun suda gidemediğini öğrenmiş olduk :) Siz de denemeyin arkadaşlar. Veya en alçak yerinden, kaldırımdan falan gidin.
Acaba sudan bir zarar olmuş mudur?

en kötü debriyaj filtresi ıslanmıştır. benimde xmax'le de başıma geldi. derin suya girince kavramayı bıraktı. kesik kesik kavramaya başladı. pes etmeyip gazı vermeye devam ettimde sudan çıkabildim :)
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Ben xcity ile 30 cm derinlikte sudan 100 metre ilerlemişim. Hiç bir şey olmamışı. Varyatör, varyatör filtresi ve hava filtresi kapaklarını açtırıp bakmak, gerekliyse filtre değişirmek, temizlemek lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst