Yamaha X-Max 400 mü? Piaggio X10 mu?

Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Kullanmış olduğum Yamaha X-City 250'den CC büyütmek için Yamaha x-max 400'e geçiş yapma niyetindeydim.
Fakat Piaggio 350 de kafamı çok karıştırmakta, karar verememekteyim.
Sizce hangisi? Teşekkürler
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
Sıfırsa X-Max 400, arada 10bin lira fark var. Zaten Japon motorları Avrupalı rakiplerine göre daha uzun ömürlü...
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
X-Max sıfır olacak, 18.000 TL. ye mal olacak bana, aşağıdaki linkteki makina 20.000 TL'ye alınabilir gibi geldi de.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-piaggio-oniz-motors-size-gururla-piaggio-x10-ikizlerini-sunar-2013-model-141678934/detay
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
Güzel görünüyor Piaggio, leke yok demiş ilanda, doğrudur herhalde. Garantisi ne kadar kalmış acaba? Ben de beğeniyorum bu modeli.

Ama, şahsi fikrim, ülkemizde motorlu taşıtın sadece sıfırı alınır, güvenemiyorum ikinci el satıcılarına. Bu yüzden yine sıfır X-Max 400 diyorum.

Bu arada, aslında ben olsam cc artırmazdım. Gereksiz yüksek vergi, hem ÖTV'de, hem MTV'de. 130 km hıza rahatça çıkan bir motorunuz var zaten. Ülkemiz koşullarında yeterli. X-Max 250'nin 2014 modeli de çok şık. Siz bilirsiniz tabi...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Zaten karar vermişsinizdir ama yukarıdaki arkadaşın görüşüne katılıyorum. Yani scooterdan beklentiniz ne?
20bin TL yi(ne kadar iyi ve konforluda olsa) bir scootera vermeyi ben anlayamıyorum.
Kusura bakmayın benim görüşümdür tabiki bu.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
xmax 400 diyorum şeklini x10 a göre daha çok beğendim.

::158::::158::::158::
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Zaten karar vermişsinizdir ama yukarıdaki arkadaşın görüşüne katılıyorum. Yani scooterdan beklentiniz ne?
20bin TL yi(ne kadar iyi ve konforluda olsa) bir scootera vermeyi ben anlayamıyorum.
Kusura bakmayın benim görüşümdür tabiki bu.

Araba kullanmayan biriyim ve araba almayı da hiç düşünmüyorum, ondan dolayı almayı düşünüyorum aslında.
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Eyvallah, güç olarak sanırım yamaha biraz daha önce değil mi hocam?
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Valla güç olarak öndemi bilmiyorum ama çeşitli videoları var nette.
Hızsa hız, güçse güç şekilse o zaten mevcut. Yamaha olmasıda servisi ve tedek parça olarak
çok olmasada italyandan uygun olmalı.
Piaggio kesinlikle kötü marka değil fakat mantıklısı xmax bence.
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Bunun için ne dersiniz hocam?
http://www.daytonamotor.com/?urun-354-j300-scooter--2014-
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst