Güzel görünüyor Piaggio, leke yok demiş ilanda, doğrudur herhalde. Garantisi ne kadar kalmış acaba? Ben de beğeniyorum bu modeli.
Ama, şahsi fikrim, ülkemizde motorlu taşıtın sadece sıfırı alınır, güvenemiyorum ikinci el satıcılarına. Bu yüzden yine sıfır X-Max 400 diyorum.
Bu arada, aslında ben olsam cc artırmazdım. Gereksiz yüksek vergi, hem ÖTV'de, hem MTV'de. 130 km hıza rahatça çıkan bir motorunuz var zaten. Ülkemiz koşullarında yeterli. X-Max 250'nin 2014 modeli de çok şık. Siz bilirsiniz tabi...