Yamaha bayilerinde oluyor genelde, Google'da yamaha x max 250 sele kılıfı diye aratırsanız dünya ürün çıkıyor. Ben kediye karşı almıştım...
Herhangi bir çadırcı yada brandacıda kılıf diktir içine(kenarlarına seleyi kavraması için dikilirken yer yaptır) don lastiği tak.ömürlük gider.piyasadan aldığım ürün bir sezonda parçalandı diktirdiğim e 2 katı para verdim ama 2 sezon sonunda hala 0 gibiydi motoru satarken verdim .5-6 sene belki fazlası rahat gider.Yamaha bayilerinde her aksesuar aşırı pahalı bü yüzden sormamıştım bile. Zaten yakında bakım zamanı geliyor, gittiğimde sorayım.
sele kılıfı kediler için de lazım. dün işyerinin önünde kuş pisledi, bugün de sevimli bir kedi çıkmıştı, seleyi tırmalamamış, öğle vakti yemek arasında dışarı çıktığımda kediyi biraz sevdim ama yine de tırmalayabilir, bir kılıf şart oldu.
Evin önünde de eskiden evden çalışıyordum, yani işyerine ayda bir falan gittiğim için her gün motora binmediğimden branda örtülü oluyordu. ama son 3 haftadır başka işe başladım, yağış olmayan her gün otorla gidip geliyorum toplam 100km yolum var 50km gidiş geliş olarak. sabah aşağı inip motorun brandasını çıkarıp katlayıp apartmanın içine almak ve tekrar yukarı çıkıp çantamı vb. almak uzun oluyor. zaten kış bitecek, sadece seleye kılıf taksam kedilere ve kuşlara karşı, toz almasını da önler, sabah rahat binerim.
nette aratınca 50 liraya da sele kılıfı gördüm, 150 liraya da. şu satıcıdan şu linktekini aldım memnun kaldım diyen var mı? kararsız kaldım.
selamlar. araniza yeni katildim. endonezyada yasiyorum. telefon tutucu ile ilgili bir soru vardi forumda resimdeki urun orjinal Yamaha urunu. Turkiyede varmi bilmiyorum ama ben kendi motorumda kullaniyorum , kilitli goz disinda 2. bir usb girisi daha sahibi oluyorsunuz ayni zamanda.
https://imageshack.com/a/img924/1286/dSgqjQ.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
selamlar herkese , forumu kullanmak ne kadar zor, resim vs eklemek
2018 kasim ayinda Yamaha xmax 250 sahibi oldum. Endonezyada yasiyorum. araniza yeni katildim. bir sorum olacak xmaxde varyator kullanan arkadaslar varmi. Jcosta nasildir, bagalarda dr pulley onerirmisiniz, eger onerirseniz kac gramlik baga kullanilmali.
motorun resimlerinide ekliyorum malum endonezya modifiye cenneti , modifiye yada parca konusunda sorusu olan arkadaslara elimden geldigince yardimci olabilirim sanirim, herkese kazasiz belasiz surusler dilerim
https://imagizer.imageshack.com/v2/320x240q90/924/mD1Ei1.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/320x240q90/924/Vc2kdW.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/320x240q90/924/D8B8P2.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/320x240q90/922/81DUrl.jpg
https://imagizer.imageshack.com/v2/320x240q90/922/sqcGGV.jpg
Yamaha bayilerinde her aksesuar aşırı pahalı bü yüzden sormamıştım bile. Zaten yakında bakım zamanı geliyor, gittiğimde sorayım.
sele kılıfı kediler için de lazım. dün işyerinin önünde kuş pisledi, bugün de sevimli bir kedi çıkmıştı, seleyi tırmalamamış, öğle vakti yemek arasında dışarı çıktığımda kediyi biraz sevdim ama yine de tırmalayabilir, bir kılıf şart oldu.
Evin önünde de eskiden evden çalışıyordum, yani işyerine ayda bir falan gittiğim için her gün motora binmediğimden branda örtülü oluyordu. ama son 3 haftadır başka işe başladım, yağış olmayan her gün otorla gidip geliyorum toplam 100km yolum var 50km gidiş geliş olarak. sabah aşağı inip motorun brandasını çıkarıp katlayıp apartmanın içine almak ve tekrar yukarı çıkıp çantamı vb. almak uzun oluyor. zaten kış bitecek, sadece seleye kılıf taksam kedilere ve kuşlara karşı, toz almasını da önler, sabah rahat binerim.
nette aratınca 50 liraya da sele kılıfı gördüm, 150 liraya da. şu satıcıdan şu linktekini aldım memnun kaldım diyen var mı? kararsız kaldım.
Ben Rami Kardeşler motora giderdim işime yakın diye, hep memnun kalmışımdır.
Kardeşim de Tracer'ını aldığı yer olan Kuruçeşme Daytona'ya götürür, bir şikâyetini duymadım onlar da iyidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------
Karşı tarafın servislerini bilmem, senede 3/4 kere ancak geçiyorumdur karşıya![]()
Sa arkadaslar bizim motorlara led Xenon takan ve kullanan varsa yorumlarını alabilirmiyim? Birde h4 mu alacagiz 2 tane mi almak gerekiyor aydinlatan olursa sevinirim.
şu linkteki sele kılıfını aldım:
https://www.hepsiburada.com/prc-sele-kilifi-file-yamaha-x-max-250-maxi-scooter-p-HBV000002ABJS?magaza=Hepsiburada
RC sele kılı diye geçiyor. file örgülü çok rhaat bir kılıf. xmax 250'ye tam oturdu. Gayet de rahat bir kılıf.
Ben bu kılıfı motoru parkettiğimde üzerine kuş pislemesi vb. şeylerden korusun diye almıştım ama file örgüsü yüzünden o kadar korumayacak gibi duruyor. yine uzun süre parkettiğim yerde üzerine örtü örtmeye devam edeceğim.
Kılıf işyerime kargo ile gelmişti. akşam eve dönerken kılıfı taktım, eve doğru yola çıktı. Yaklaşık 50km, çoğu TEM otobanından yolda giderken kılıfın file örgüleri arasında esen rüzgar yüzünden oldukça üşüdüm. Kışın kullanılacak bir kılıf değilmiş görmüş oldum. Ama yaz için püfür püfür çok güzel bir ürün. Eve varınca kılıfı çıkarıp kaldırdım ama yaz gelince takacağım.
Yaz için rahat, püfür püfür kılıf isteyene tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
Motorun 7000 bakımı zamanı geldi. İstanbul'da hangi servisi tavsiye edersiniz? Geçen bakımda Tekirdağ'a yakındım, oradaki servisten memnun kalmıştım ama bu sefer bu kış soğuğunda Tekirdağ'a gitmek zor geldi.
Motoru aldığım yer Yamaha Tuna. Servisi nasıldır oranın?
Ben geçen sene yaptırmıştım Tuna’dan memnunum.
Ön cam için ek cam takanların tavsiyesine ihtiyacım var. Memnun kaldığınız ürünün linkini veya modelini yazar mısınız? (2016)
Merhaba arkadaşlar. Aramızda j.Costa varyator kullanan var mı? Parça yaklaşık 1.500 tl ne gibi artıları oluyor kullanan var ise yorumlarını bekliyorum.