Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
15
Merhaba, motosikletinde çakarlı sis farı olup, muayaneden kalan var mı? Son durum nedir bilen varsa yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
Selam,

Yaklaşık 5 gün önce istanbul maslaktan muayeneden geçtim.

önde çakarlı sis farı ( Sanırım sislambalarının açma kapama dügmesi olması gerekiyor)
arkada çakarlı stop laması
ayrıcada motorumda amerikan park mevcuttu.

hafif kusur yazılarak muayeneden geçtim.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
takmayın şu çakarları ya

önde giderken gözümüzü alıyor yada hızlıca geçip gidin.
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Hocam, amaç zaten görünürlük yaratmak. Araç sürücüleri ne yazıkki fark etmiyor, sırf o yüzden taktırmayı düşünüyorum.

Gündüz uzunları yak. Ben de bu çakardır, led vb şeyleri karşıyım. Mühendisler bu aletin elektrik kapasitesi ne ise ona göre akü koyuyor. Millet dayıyor döşüyor lambayı. Sonra benim akü voltajı dansöz gibi oynuyor. Motor 2 gün yatıyor akü çok düşük seviyeye iniyor diyor.

Ben son 2 aydır uzunları yakarak geziyorum. Bilseydim aldığım günden itibaren gezerdim. Hele sıkışık trafikte filtre yaparken farkını fark edince. Vay arkadaş demiştim. Adamlar ambulans görmüş gibi yol veriyor. :d
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Merhaba, motosikletinde çakarlı sis farı olup, muayaneden kalan var mı? Son durum nedir bilen varsa yardımcı olabilir mi?

Eski 250 liliğimde sis farının açma-kapama düğmesi olmadığı için ben kaldım. Düğme yoksa, ya sisleri iptal ettirip git ya da düğme taktır.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
x maxlerde sis farları nereye montaj oluyor? birde nerden alıdğınızın bilgisini verir misiniz?
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
x maxlerde sis farları nereye montaj oluyor? birde nerden alıdğınızın bilgisini verir misiniz?

Aşağıya süspansiyonların yan tarafındaki vidaya sabitleniyor.

hqdefault.jpg
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
15
x maxlerde sis farları nereye montaj oluyor? birde nerden alıdğınızın bilgisini verir misiniz?

Istanbulda 3 ayri kisi yapiyor. Youtube'da x max sis fari yazarsaniz videolar var. Ben daha taktirmadim 2 hafta sonra taktiracagim. Ama elektrik isine yatkinsaniz kendiniz de takabilirsiniz, internette nasil montaj yapilacaginin anlatimlarida mevcut :)
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
Istanbulda 3 ayri kisi yapiyor. Youtube'da x max sis fari yazarsaniz videolar var. Ben daha taktirmadim 2 hafta sonra taktiracagim. Ama elektrik isine yatkinsaniz kendiniz de takabilirsiniz, internette nasil montaj yapilacaginin anlatimlarida mevcut :)

sökme takma olaylarında sıkıntım yok ama elektrik kısmında patlarım muhtemelen,önce sis farlarını temin edecem sonra sağlam bir elektrikçi ile bu işi çözeceğim.Amerikan park vs.de yapacağım zaten motora.

Birde arkadaşlar bana 2014 model beyaz boya kodu lazım aradım aradım bulamadım,var mı yardımcı olacak babayiğit?
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
15
sökme takma olaylarında sıkıntım yok ama elektrik kısmında patlarım muhtemelen,önce sis farlarını temin edecem sonra sağlam bir elektrikçi ile bu işi çözeceğim.Amerikan park vs.de yapacağım zaten motora.

Birde arkadaşlar bana 2014 model beyaz boya kodu lazım aradım aradım bulamadım,var mı yardımcı olacak babayiğit?

Çin sitelerinden ucuza bulabilirsiniz çoğu CREE marka led kullanmakta
 
Katılım
28 Şub 2017
Mesajlar
10
Selamlar,

2014 xmax 400 momo design sahibiyim. Üzerinde Jcosta Evo3 varyatör bulunmakta. Geçen hafta bakıma gittim, varyatör açılınca Jcosta'nın burcunun varyatör fanında denk geldiği bölgeyi aşındırdığını gördük ve varyatörü söküp orjinalini taktık.

Bu duruma denk gelen arkadaş var mıdır?

Sizce şimdi ne yapmam gerekiyor önerileriniz nelerdir?

Teşekkürler.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Arkadaşlar amaç sadece görünürlüğü artırmaksa sis farı yerine çakarlı kartal gözü taktırsanıza? yani sis farı gibi karşı tarafı kör etmez hem hemde ufacık olmasına rağmen gayet dikkat çeker?

Dipnot: Benim motorumda da sis farı takılı. :mrgreen: Ama valla ben taktırmadım, benden önceki sahibi taktırmış :) Düğmeli, gayet orijinal bir montaj yapılmış ama şu ana kadar hiç kullanmadım sis farını. Yalanım yok 1 kez bile sis farını açıp gezmedim trafikte, çünkü biliyorum ne kadar rahatsız edici olabildiğini.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
138


Teşekkürler hocam bunu alayım ozaman
1-bir de su linkteki sis farlarını almayı düşünüyorum tavsiye eder mısınız sis farı bunları nerede montaj yaptırırım Maltepe'de yım ben montaj günlüğü diye görüyorum xmax sayfalarında uygun mudur yoksa başka tavsiyeniz var mı
2- bunları yaptirmisken şunu da yaptır diyeceğiniz birşey var mı mesela F1 üçgen stop gördüm mesela
3- son olarak sizin motosiklette gördüm sanırım ayak koyduğumuz yerlere stiker gördüm ama nette bulamadım var midir linki
Bulmuşken sizi hepsini sorayım dedim şimdiden teşekkürler
:):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

Teşekkürler hocam bunu alayım ozaman
1-bir de su linkteki sis farlarını almayı düşünüyorum tavsiye eder mısınız sis farı bunları nerede montaj yaptırırım Maltepe'de yım ben montaj günlüğü diye görüyorum xmax sayfalarında uygun mudur yoksa başka tavsiyeniz var mı
2- bunları yaptirmisken şunu da yaptır diyeceğiniz birşey var mı mesela F1 üçgen stop gördüm mesela
3- son olarak sizin motosiklette gördüm sanırım ayak koyduğumuz yerlere stiker gördüm ama nette bulamadım var midir linki
Bulmuşken sizi hepsini sorayım dedim şimdiden teşekkürler
:):)

Linki unutmuşum

https://m.tr.aliexpress.com/item/32309986521.html
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Teşekkürler hocam bunu alayım ozaman
1-bir de su linkteki sis farlarını almayı düşünüyorum tavsiye eder mısınız sis farı bunları nerede montaj yaptırırım Maltepe'de yım ben montaj günlüğü diye görüyorum xmax sayfalarında uygun mudur yoksa başka tavsiyeniz var mı
2- bunları yaptirmisken şunu da yaptır diyeceğiniz birşey var mı mesela F1 üçgen stop gördüm mesela
3- son olarak sizin motosiklette gördüm sanırım ayak koyduğumuz yerlere stiker gördüm ama nette bulamadım var midir linki
Bulmuşken sizi hepsini sorayım dedim şimdiden teşekkürler
:):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------



Linki unutmuşum

https://m.tr.aliexpress.com/item/32309986521.html

valla ben motoru aldığımda üzerinde sisler ve arka stop önü üçgen ikazlı lamba vardı,,ben şahsen bilmiyorum nerdetaktırabileceğini,ama bilen arkadaşlar vardır

ben led far ampullerini bildiğiniz sıradan oto elektrikçisine taktırdım,sisleride herhangi bir oto elektrikçiye taktırabilirsiniz,,neticede para alıcak bedava yapmıycak ,hatta bence daha uyguna bile taktırabilirsiniz

birde ben ayak koyma yerine yani tabana değilde yan duvarlara zamanla ayakkabının hasar vermemesi için arabaların kapılarına ve çamurluklarına takılan kendinden yapışkanlı lastik tipli kapı çıtasından aksesuarcılardan metreyle aldım kendim yerine göre kesip yapıştırdım,,bayağıda işe yarıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst