Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Bu sabah kullanma fırsatını buldum. Ayakların tam oturmamasından dolayı taşlı yollarda biraz tıngırdıyor. Ancak ana yollarda gerçekten çok iyi buldum. Kaskımın içinde sinek varmış gibi bir vızıldama varmış onu farkettim sessizlikten siz düşünün :p

İstediğin an çıkarma şansın olduğu için tıngırdama çok da olumsuzluk değil. Güle güle kullanın.

Bu arada bugün itibariyle 1.000 KM bakımını yaptırdım. İstanbul'daki yoğun sağanak altında gittim ve geldim. Motor ve şanzuman yağı değişti, lastik basınçları ayarlandı ve fren balataları temizlendi. Ön frendeki sesin ön fren balatasının arka fren balatasına göre daha sert malzeme olması ve araya giren tozların sebep olduğu açıklandı.

Yağ değişimi sonrası motorun sesi, titreşimi ve akıcılığı hissedilir oranda iyileşti. Yaklaşık 20 km kullandım, sağanak yağmurda çok deneyemedim ama ilk izlenimlerim olumul. İlk kez böyle bir bakıma gittiğim için sürdükçe gördüklerimi aktarırım. Bu arada 2016 1.000KM fiyatı 130 TL olmuş.
 
Katılım
22 Eyl 2015
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar, Momo Design 250lik motorumu 2.el olarak bir arkadaştan aldım. Motor gayet iyi kondisyonda ancak beni üzen bir sıkıntım var. Benden önceki sahibi olan arkadaş nasıl becerdiyse, gösterge camlarında çizikler yapmış. Huylu biri olduğum için de motor kullanırken her seferinde o çizikler gözüme takılıyor ve canımı sıkıyor. Acaba bu sorunu yaşayan veya çözümünü bilen varmı? Bu çizikleri gidermek yada mümkünse en azından hafifletmek için ne yapılabilir?
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
Böyle bir ürün var geçmişte arabamın gösterge tablosu için kullandığımda memnun kalmıştım inşallah seninde işini görür...

OA_4791327.jpg
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
31
Arkadaşlar herkese iyi pazarlar.
Kafayı yemek üzereyim:pr: Şu bacak korumayı uygun fiyatlı nerden nasıl temin edebilirim.
Kur sebebleri ile 500tl ye yakın fiyatı var .Bilgisi olan bilgilendirirse çok sevinirim.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Arkadaşlar herkese iyi pazarlar.
Kafayı yemek üzereyim:pr: Şu bacak korumayı uygun fiyatlı nerden nasıl temin edebilirim.
Kur sebebleri ile 500tl ye yakın fiyatı var .Bilgisi olan bilgilendirirse çok sevinirim.

hiç boşuna arama,bende senin gibi araştırdım ama yok,ben yamahaya gidip 450 tl ye montaj dahil taktırmıştım,sende bastırıp parayı alıcan,altarnatif yok gibi bişey,bulsan bile aynı fiyata alırsın daha ucuza değil,,
ikinci el bulamzsın nedeni ise bu bacak korumayı takarken,takıldığı grenaja vida için delik deliniyor,,yani sökersen delikler sap gibi görüneceğinden motorunu satan söküpte satma gibi bir şansı olmuyor,,yamahaya git taksitle taktır başka yolu yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

pardon söylemeyi unuttum,ucuza almanın tabi bir yolu daha var,,motor hırsızlarının çaldıkları motorları parçalayıp satan çıkmacılar var,oralardan 2 ci el bulursun
ancak başka bir arkadaşın çalınan motorunun parçasını bilerek alıp motoruna takmak ve kullanmak vicdanını rahatsız etmemesı ve 2 tekerlek üstünde gittiğini unutman gerekli

tabi aynı olayın ilerde senin motorununda başına gelebileceğini gözardı etmen lazım

olmaz dersen doğru yamahaya taksitle taktırmaya
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
31
hiç boşuna arama,bende senin gibi araştırdım ama yok,ben yamahaya gidip 450 tl ye montaj dahil taktırmıştım,sende bastırıp parayı alıcan,altarnatif yok gibi bişey,bulsan bile aynı fiyata alırsın daha ucuza değil,,
ikinci el bulamzsın nedeni ise bu bacak korumayı takarken,takıldığı grenaja vida için delik deliniyor,,yani sökersen delikler sap gibi görüneceğinden motorunu satan söküpte satma gibi bir şansı olmuyor,,yamahaya git taksitle taktır başka yolu yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

pardon söylemeyi unuttum,ucuza almanın tabi bir yolu daha var,,motor hırsızlarının çaldıkları motorları parçalayıp satan çıkmacılar var,oralardan 2 ci el bulursun
ancak başka bir arkadaşın çalınan motorunun parçasını bilerek alıp motoruna takmak ve kullanmak vicdanını rahatsız etmemesı ve 2 tekerlek üstünde gittiğini unutman gerekli

tabi aynı olayın ilerde senin motorununda başına gelebileceğini gözardı etmen lazım

olmaz dersen doğru yamahaya taksitle taktırmaya

Cevap için çok teşekkür ederim kusura bakmayın biraz geç gördüm.
Asla faturasız mal almam iş hayatımdada normal hayatımda da hırsızlıkmış haydutlukmuş bunun mallarını Allah banada dostlarımada yedirmeyi nasip etmesin.
Yarın gidip taktıracığım peki bayiler arası fiyat farkları oluyormu hangisinde taktırayım?
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Cevap için çok teşekkür ederim kusura bakmayın biraz geç gördüm.
Asla faturasız mal almam iş hayatımdada normal hayatımda da hırsızlıkmış haydutlukmuş bunun mallarını Allah banada dostlarımada yedirmeyi nasip etmesin.
Yarın gidip taktıracığım peki bayiler arası fiyat farkları oluyormu hangisinde taktırayım?

Bayileri tek tek arayın bence. Çok bir şey oynayacağını sanmıyorum ama.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Cevap için çok teşekkür ederim kusura bakmayın biraz geç gördüm.
Asla faturasız mal almam iş hayatımdada normal hayatımda da hırsızlıkmış haydutlukmuş bunun mallarını Allah banada dostlarımada yedirmeyi nasip etmesin.
Yarın gidip taktıracığım peki bayiler arası fiyat farkları oluyormu hangisinde taktırayım?

tebrik ederim seni,keşke herkes senin gibi düşünse,ozaman çalınan motorun parçalarını satacak kimse olmayınca hırsızlıkta en aza düşer

bayiler arası 10 tl farketmez, liste fiyatı hepsinde aynı,işçilikte hemen hemen aynı,en iyisi telefonla arayıp sormak,peşin verirsen iskonto yapıyolar onu biliyorum,,birde ellerinde varmı yokmu onuda öğrenin,,size en yakın olana gidin derim,karta 9 taksit yapıyolar ben öyle yaptırmıştım,,kardeşler yamaha Bayrampaşa rami
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Herkese merhabalar. Gecen hafta 2015 xmax250 alarak tekrardan xmax'e goru dondum. Daha onceki eski kasa xmax 250de olmayan bir sorunla karsi karsiyayim. Motosikletimin kontagini actigimda kadran selamlarken gelen enjeksiyon veya beyinden geldigini dusundugum inilti seklindeki ses kadran selamlamasindan sonra kesiyor ancak motoru calistirinca devam ettigini hissediyorum. Bu ses sizin motorlariniZdada ayni sekilde devam ediyormu. Kontrol icin motorunuz calisiyorken kulaginizi gosterge paneline yaklastirirsaniz hissedebilir duyabilirsiniz. Cvplariniz icin tskler
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
arkadaşlar telefonu açıkta bırakan telefon tutucular yüzünden,trafikte dururken veya dur kalk ilerlerken,hırsızın yavaşça yaklaşıp aniden telefonu kapıp kaçması ve sen ne olduğunu anlayıp motoru kenara çekip bırakana kadar telefonu çalan hırsızın 2 sokak arkaya kadar kaçıp kaybolması bizimde ardından bakakalıp telefondan olmamız son zamanlarda iyice arttı,,

yamahanın orijinal telefon kutusu 350 tl fiyatı var,güzel ancak büyük telefonlar içine sığmıyor,iphone 6 ancak sığıyor plus modeli sığmıyor,bu durum diğer marka telefonlar içinde geçerli,o yüzden biraz uğraşıp kendi telefon kutumu kendim yaptım,kasa ince sac,komple karbon fiber folyo kapladım,kapak menteşesine yay koydum tek haraketle açılıp kapak açık durabiliyor,telefon üzerinde işlem yapıp tekrar tek elle bastırarak kapatılabiliyor,kapağın alt kasasına yapıştırdığım kuvvetli mıknatıs üst kapağı kapatınca tutuyo ve bırakmıyor,

kapağı açmak için tek el ile altta bulunan küçük çıkıntıdan tutup kaldırmak yeterli,tutucu motora cıvata ile bağlandığından hırsızın alıp kaçması olanaksız,telefona 4 binlira verince insan ister istemez böyle çözümler bulabiliyor ,,paylaşmak istedim arkadaşlar

kesinlikle telefonu açıkta bırakıp tek hamlede hırsızın telefonu kapıp kaçacağı tutucuları alıp kullanmayın,çok üzülürsünüz

VaB9Rr.jpg
[/url][/IMG]
LAGvPz.jpg
[/url][/IMG]
4r9pR0.jpg
[/url][/IMG]
bD9vgY.jpg
[/url][/IMG]
g8bP2O.jpg
[/url][/IMG]
8ZX6kV.jpg
[/url][/IMG]
NAGL1g.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
183
Merhaba arkadaşlar, Momo Design 250lik motorumu 2.el olarak bir arkadaştan aldım. Motor gayet iyi kondisyonda ancak beni üzen bir sıkıntım var. Benden önceki sahibi olan arkadaş nasıl becerdiyse, gösterge camlarında çizikler yapmış. Huylu biri olduğum için de motor kullanırken her seferinde o çizikler gözüme takılıyor ve canımı sıkıyor. Acaba bu sorunu yaşayan veya çözümünü bilen varmı? Bu çizikleri gidermek yada mümkünse en azından hafifletmek için ne yapılabilir?

selamlar daha önceki forumlarda okumuştum camlarda ki çizikleri yok etmek için MEGUIARS PLASTX diye malzeme kullanıyorlarmış çok da memnunlarmış.
kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
arkadaşlar telefonu açıkta bırakan telefon tutucular yüzünden,trafikte dururken veya dur kalk ilerlerken,hırsızın yavaşça yaklaşıp aniden telefonu kapıp kaçması ve sen ne olduğunu anlayıp motoru kenara çekip bırakana kadar telefonu çalan hırsızın 2 sokak arkaya kadar kaçıp kaybolması bizimde ardından bakakalıp telefondan olmamız son zamanlarda iyice arttı,,

yamahanın orijinal telefon kutusu 350 tl fiyatı var,güzel ancak büyük telefonlar içine sığmıyor,iphone 6 ancak sığıyor plus modeli sığmıyor,bu durum diğer marka telefonlar içinde geçerli,o yüzden biraz uğraşıp kendi telefon kutumu kendim yaptım,kasa ince sac,komple karbon fiber folyo kapladım,kapak menteşesine yay koydum tek haraketle açılıp kapak açık durabiliyor,telefon üzerinde işlem yapıp tekrar tek elle bastırarak kapatılabiliyor,kapağın alt kasasına yapıştırdığım kuvvetli mıknatıs üst kapağı kapatınca tutuyo ve bırakmıyor,

kapağı açmak için tek el ile altta bulunan küçük çıkıntıdan tutup kaldırmak yeterli,tutucu motora cıvata ile bağlandığından hırsızın alıp kaçması olanaksız,telefona 4 binlira verince insan ister istemez böyle çözümler bulabiliyor ,,paylaşmak istedim arkadaşlar

kesinlikle telefonu açıkta bırakıp tek hamlede hırsızın telefonu kapıp kaçacağı tutucuları alıp kullanmayın,çok üzülürsünüz

Hocam elinize ve emeğinize sağlık. Tasarımı da hiç fena değil.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Hocam elinize ve emeğinize sağlık. Tasarımı da hiç fena değil.
sagolasın,tasarımda güzelliğe pek bakmadım,en işlevsel ve kullanışlı nasıl olur diyerek deneye deneye kendi garajımda el emeğiyle yaptım,ama çok kullanışlı ve pratik oldu

piyasada buna benzer bişey bulamadığım için mecburen elde yaptım,,suni deriden fermuarlı uyduruk bişeyler buldum ama kullanışlı ve pratik değillerdi,telefonu içine koymak için fermuarı açman gerek,seyir halinde telefona dokunman gerektiğinde fermuarı açman telefonu çıkarıp eline alman ve bunun içinde motoru durdurman gerek,çok kullanışsızdılar,ayrıca suni deri fermuarlı kapların motora bağlantısı okadar zayıftıki,hırsız istese telefonu kap ile birlikte alabilirdi

ben bunu yaparken seyir halinde tek hareketle kutuyu açıp telefona müdahale edebilme ve tek hareketle kapatabilme,gibi pratik olmasına ayrıca hırsızın kutuyu alıp kaçamayacak kadar sağlam olmasına özen gösterdim ki öylede oldu,,okadar sağlam olduki kutudan tutup motoru komple havaya kaldırabilirsin deforme olur ama yinede kopmaz

birde motorda orijinal hiç bir yeri bozmadım,civatasını sök al,başka motora tak,o şekilde
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Cumartesi diz örtüsü ve el korumaları söktüm. İyi oldu valla özlemişim efil efil gezmeyi :)
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
21
Arkadaşlar merhaba bugün İnazuma mı sattım yarın xmax almayı planlıyorum ama aklımda 1-2 soru var 1. Si koltuk altı bagaj yeterli mi xl çene açılır kask bir mont ve bir pantolon sığar mı mesela 2. İse arkaya çanta mı taktırmalı alt bagAj yeterli ise işime yaramaz yoksa sissy bar mı taktırsam hangisi daha şık durur 3. Başka alınması gereken aksesuar var Mıdır teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst