Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Mt-07 yi satıp xmax 250 almayı düşünüyorum. Mt 07 yi hem maddi yönden hem de benim tecrübemi aşmasından dolayı satmak istiyorum. Objektif olarak xmax 250 nin artı ve eksilerini sıralayabilecek birisi olursa çok sevinirim. Bir de mt 07 nin hızlanmasına gücüne alıştım, mt 07 ile aynı kilodaki bu araç bana çok güçsüz gelir mi ? Çünkü kuzenimin ktm 200 duke ünü sürünce motor gitmiyormuş gibi hissediyorum. Bu his geçici midir ? Yani zamanla alışır mıyım ? İkinci eli nasıl ? Kuvvetli mi ?
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Mt-07 yi satıp xmax 250 almayı düşünüyorum. Mt 07 yi hem maddi yönden hem de benim tecrübemi aşmasından dolayı satmak istiyorum. Objektif olarak xmax 250 nin artı ve eksilerini sıralayabilecek birisi olursa çok sevinirim. Bir de mt 07 nin hızlanmasına gücüne alıştım, mt 07 ile aynı kilodaki bu araç bana çok güçsüz gelir mi ? Çünkü kuzenimin ktm 200 duke ünü sürünce motor gitmiyormuş gibi hissediyorum. Bu his geçici midir ? Yani zamanla alışır mıyım ? İkinci eli nasıl ? Kuvvetli mi ?

hocam ktm duke 300 ler vardı sanırım şimdi mt 7 den inip xmax doyururmu sizi bilmem en kötü xmax 400 bakın derim konuyu sıkılmazsanız bir göz geçirin neler yazılmış + - olarak neler söylenmiş bulabilirsiniz ama bana sorarsanız xmax 400 size yeterli olacaktır.
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
hocam ktm duke 300 ler vardı sanırım şimdi mt 7 den inip xmax doyururmu sizi bilmem en kötü xmax 400 bakın derim konuyu sıkılmazsanız bir göz geçirin neler yazılmış + - olarak neler söylenmiş bulabilirsiniz ama bana sorarsanız xmax 400 size yeterli olacaktır.

Motoru satmayı istememin bir nedeni de maddi o yüzden xmax 400 ü almamın pek mantığı yok.
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Motoruma gündüz ledi bakıyorum. Tavsiye edebileceğiniz marka, model var mıdır?

Sol taraftaki kırık grenajı da sıfırı ile değiştireceğim en kısa zamanda. Motoliz'de 178 TL gibi bir rakama satılıyor. Bacak korumayı da yaptırcağım o iş için gittiğimde.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
2014 XMAX 250 ABS Arıyorum, 1-2-3-4 bin km'ye kadar hatasız olduğu sürece istanbul ve çevre illerinden 12.500 TL bütçe ile direk satın alacağım. İlgili arkadaşlarım olur ise lütfen bana ulaşınız.
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar,

2015 Xmax 400 için topcase almayı düşünüyorum. Ya bu insanlar demirin fiyatını bilmiyor (bağlantı demiri 450 TL) yada plastiğin (çanta 900 TL) yada daha doğrusu ben bu işi bilmiyorum. Bana önerebileceğiniz sırt dayamalı çanta varmı? Elimle birlikte hafta sonları bursa civarında motorla gezmek istiyoruz. Lazım olacak gibi görünüyor.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Motoruma gündüz ledi bakıyorum. Tavsiye edebileceğiniz marka, model var mıdır?

Sol taraftaki kırık grenajı da sıfırı ile değiştireceğim en kısa zamanda. Motoliz'de 178 TL gibi bir rakama satılıyor. Bacak korumayı da yaptırcağım o iş için gittiğimde.

Hayırlı olsun ama sen direkt yazmışsın bir formu okusan daha iyi olurdu hem gündüz LED'İ için hem de gidip grenaja para vermezsin,
sen yarın bir gün motora xenon taktı racam ve de Amerikan park yaptı racam dersin tavsiye edebileceğiniz yer var mı diye sorarsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------

Arkadaşlar,

2015 Xmax 400 için topcase almayı düşünüyorum. Ya bu insanlar demirin fiyatını bilmiyor (bağlantı demiri 450 TL) yada plastiğin (çanta 900 TL) yada daha doğrusu ben bu işi bilmiyorum. Bana önerebileceğiniz sırt dayamalı çanta varmı? Elimle birlikte hafta sonları bursa civarında motorla gezmek istiyoruz. Lazım olacak gibi görünüyor.

Özo, motorun hayırlı uğurlu olsun ama bana sorarsan ben gider direkt shad sh50 alırdım.

Çanta demiri ise sahibinden.com da bir arkadaşta vardı sanayi de yaptırmış hatta baya tartıştık orijinal ekipman falan diye en doğrusu sen normal taşıma demirini al çantayı da Shad sh50 al keyfine bak, çünkü Shad sh50 de çanta üzerine montelenmiş şekilde sırt dayaması çıkıyor.

Sana tavsiye edeceğim çanta budur,

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------

2014 XMAX 250 ABS Arıyorum, 1-2-3-4 bin km'ye kadar hatasız olduğu sürece İstanbul ve çevre illerinden 12.500 TL bütçe ile direk satın alacağım. İlgili arkadaşlarım olur ise lütfen bana ulaşınız.

sahibinden.com da istemediğin kadar xmax250 ABS li var, ama satan olursa neden olmasın,
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Hayırlı olsun ama sen direkt yazmışsın bir formu okusan daha iyi olurdu hem gündüz LED'İ için hem de gidip grenaja para vermezsin,
sen yarın bir gün motora xenon taktı racam ve de Amerikan park yaptı racam dersin tavsiye edebileceğiniz yer var mı diye sorarsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------



Özo, motorun hayırlı uğurlu olsun ama bana sorarsan ben gider direkt shad sh50 alırdım.

Çanta demiri ise sahibinden.com da bir arkadaşta vardı sanayi de yaptırmış hatta baya tartıştık orijinal ekipman falan diye en doğrusu sen normal taşıma demirini al çantayı da Shad sh50 al keyfine bak, çünkü Shad sh50 de çanta üzerine montelenmiş şekilde sırt dayaması çıkıyor.

Sana tavsiye edeceğim çanta budur,

Gayet de okuyorum forumu. Gündüz farı taktırdığını da grenajları nerede tamir ettirdiğini de. Ancak dönüp bir bakmanı rica ederim taktırdığın farların marka veya model bilgileri var mı mesajında?

Grenajı yaptırmaya 100 tl vereceğime 170 tl ye yenisini almak daha mantıklı geliyor bana. Kişisel görüşümdür..
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Gayet de okuyorum forumu. Gündüz farı taktırdığını da grenajları nerede tamir ettirdiğini de. Ancak dönüp bir bakmanı rica ederim taktırdığın farların marka veya model bilgileri var mı mesajında?

Grenajı yaptırmaya 100 tl vereceğime 170 tl ye yenisini almak daha mantıklı geliyor bana. Kişisel görüşümdür..

Peki senin görüşüne karışamam sonuçta 170TL vermek istersen de verilebilir sıkıntı yok :queen: ama sen nereden biliyorsun o parçanın tamirinin 100TL tutacağını,
Peki forumu gayet güzel okuyorsun o zaman şu detayı atlamışsın:

28.05.2015 Tarihinde 2331. Mesaj da Sana bak bakalım ne yazmışım:


Mirable adlı üyeden alıntı Mesajı göster

Çok hoş olmuş gerçekten. Nerede yaptırdınız? Amerikan park ve gündüz farı istiyorum bende.

Siz Nerede oturuyorsunuz eğer İstanbul'daysanız Benim yaptırdığım yer Avcılar da ustaların işçiliği mükemmel Amerikan park için taktıkları modül A kalite aynı modülü Ersoy motor takıyor 150TL,
Gündüz farlarını istediğiniz oto aksesuarcıdan alabilirsiniz zaten sabitleme demiri üzerlerinde var ön çamurluğun sağındaki ve solundaki vidalar sökülmek suretiyle takılabiliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Peki senin görüşüne karışamam sonuçta 170TL vermek istersen de verilebilir sıkıntı yok :queen: ama sen nereden biliyorsun o parçanın tamirinin 100TL tutacağını,
Peki forumu gayet güzel okuyorsun o zaman şu detayı atlamışsın:

28.05.2015 Tarihinde 2331. Mesaj da Sana bak bakalım ne yazmışım:



Mirable adlı üyeden alıntı Mesajı göster

Çok hoş olmuş gerçekten. Nerede yaptırdınız? Amerikan park ve gündüz farı istiyorum bende.

Siz Nerede oturuyorsunuz eğer İstanbul'daysanız Benim yaptırdığım yer Avcılar da ustaların işçiliği mükemmel Amerikan park için taktıkları modül A kalite aynı modülü Ersoy motor takıyor 150TL,
Gündüz farlarını istediğiniz oto aksesuarcıdan alabilirsiniz zaten sabitleme demiri üzerlerinde var ön çamurluğun sağındaki ve solundaki vidalar sökülmek suretiyle takılabiliyor

Doğru fakat binbir çeşit model 3 ledlisi 5 ledlisi, elastik olanı sabit olanı, 3000-5000 değerli olanları ve hepsi hakkında farklı yorumlar var. Spesifik olarak "x marka y model güzel ben memnunum" gibi bir yorum bekliyorum. Sadece senden değil, sahip olan başka üyeler de olabilir sonuçta.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Doğru fakat binbir çeşit model 3 ledlisi 5 ledlisi, elastik olanı sabit olanı, 3000-5000 değerli olanları ve hepsi hakkında farklı yorumlar var. Spesifik olarak "x marka y model güzel ben memnunum" gibi bir yorum bekliyorum. Sadece senden değil, sahip olan başka üyeler de olabilir sonuçta.


Photon marka led al ozaman bak önceki sayfalarda resimleri var hocam çok iyi aydınlatıyor ampülleride hatta Mehmet arkadaşla bu konuyu baya konuştuk burda ;) anlatımlarıyla ;)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Depo Tank Padım Geldi,
mH0PD4.jpg
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
8
Mehmet elıne saglık guzel olmus..

Bende bugun kendım xenon,amerıkan park,led park,plakalık ve f1 cakar frenımı hallettım.

Izledım vıdeolardan ve sızın yazımlarına gore yaptım herseyı cok parcalanmamda gerek kalmadı,orjınallıgıde hıc bozmadım anlasılmycak durumda. Yarın fotoları paylasacagım.

Motorun frenlerı ve ılk tepkılerı harıc mutluyum suan ıcın daha 200 km cıvarında. Sanırım egzosu ve ılerde debrıyajı upgrade edecegım.

Bırde fren kalıperlerımı spoon sarısına boyatmak ıstıyorum sızce nasıl olur,
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
bende beyaz momo desing olanı yapıştırdım ayak dayamayla uyum sağlaması için

yMYQ9N.jpg


Am4aj7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Mehmet elıne saglık guzel olmus..

Bende bugun kendım xenon,amerıkan park,led park,plakalık ve f1 cakar frenımı hallettım.

Izledım vıdeolardan ve sızın yazımlarına gore yaptım herseyı cok parcalanmamda gerek kalmadı,orjınallıgıde hıc bozmadım anlasılmycak durumda. Yarın fotoları paylasacagım.

Motorun frenlerı ve ılk tepkılerı harıc mutluyum suan ıcın daha 200 km cıvarında. Sanırım egzosu ve ılerde debrıyajı upgrade edecegım.

Bırde fren kalıperlerımı spoon sarısına boyatmak ıstıyorum sızce nasıl olur,

Ellerine sağlık, inşallah Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder, Frenleri bana CBF1000 den sonra çok zayıf gelmişti ama alıştım :farao:
Gerçi bugüne kadar kullandığım tüm motorların arasında en iyi frenleme CBF1000 idi, tabi ki scooter da bu frenleri aramak çok doğru olmaz ama alıştıktan sonra frenler bana güzel gelmeye başladı,

Fren kaliperlerinin boyatmak benim hiç aklıma gelmemişti :queen: valla on numara olur yaptırırsanız burada paylaşalım nerede yaptırdığınız bizde tez zamanda yapalım,

Motora ön çatal koruma takozu taktırmayı düşünüyorum Şöyle bir parça;
Bu parçanın fiyatı 125₺ ama sahibinden.com da 50₺ ye Demirden takoz yapan yerler var acaba bu parçanın 2-3 cm uzununu mu yaptırsam ?

4g76q7.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

bende beyaz momo desing olanı yapıştırdım ayak dayamayla uyum sağlaması için

http://i.hizliresim.com/yMYQ9N.jpg

http://i.hizliresim.com/Am4aj7.jpg

Üstat tank ped ayaklıklarla on numara olmuş, bende kısa zamanda bu ayaklıklardan taktırmak istiyorum çok hoş duruyor,
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
8
Ellerine sağlık, inşallah Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder, Frenleri bana CBF1000 den sonra çok zayıf gelmişti ama alıştım :farao:
Gerçi bugüne kadar kullandığım tüm motorların arasında en iyi frenleme CBF1000 idi, tabi ki scooter da bu frenleri aramak çok doğru olmaz ama alıştıktan sonra frenler bana güzel gelmeye başladı,

Fren kaliperlerinin boyatmak benim hiç aklıma gelmemişti :queen: valla on numara olur yaptırırsanız burada paylaşalım nerede yaptırdığınız bizde tez zamanda yapalım,

Motora ön çatal koruma takozu taktırmayı düşünüyorum Şöyle bir parça;
Bu parçanın fiyatı 125₺ ama sahibinden.com da 50₺ ye Demirden takoz yapan yerler var acaba bu parçanın 2-3 cm uzununu mu yaptırsam ?

http://i.hizliresim.com/4g76q7.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------



Üstat tank ped ayaklıklarla on numara olmuş, bende kısa zamanda bu ayaklıklardan taktırmak istiyorum çok hoş duruyor,

O dedıgınden bende alabılırım abı. Kalıper bıraz daha vıdeo izlersem kendım yapabılırım. Isıya dayanıklı olması acısından kumlatıp statık boyatıracagım bunla bırlıkte arka ve on yaylarıda boyata bılırım. Asırıya kacmadan bıraz farklılık yaratma taraftarıyım.

Frenlerımde daha rodajda umarım ıyılesır olmadı arastırıp celık fren hortumu ve dot5 yagla degıstırecegım sıstemı.

Bu arada uzun larada xenon takmak ısteyen arkadaslar farklı soket almalılar yamaha guzel fakat enteresan bı soket yapmiş. Kısalarda sorun yok.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
O dedıgınden bende alabılırım abı. Kalıper bıraz daha vıdeo izlersem kendım yapabılırım. Isıya dayanıklı olması acısından kumlatıp statık boyatıracagım bunla bırlıkte arka ve on yaylarıda boyata bılırım. Asırıya kacmadan bıraz farklılık yaratma taraftarıyım.

Frenlerımde daha rodajda umarım ıyılesır olmadı arastırıp celık fren hortumu ve dot5 yagla degıstırecegım sıstemı.

Bu arada uzun larada xenon takmak ısteyen arkadaslar farklı soket almalılar yamaha guzel fakat enteresan bı soket yapmiş. Kısalarda sorun yok.

Bu çelik fren hortumunu zamanında çok araştırdım,
Gidip almak çok pahalıya geliyor,
Ben şöyle bir alternatif buldum,
Maslak Atatürk oto sanayide rekorcu bayram usta Var,bu usta çelik fren hortumu yapıyor,
Aynı motorun üzerindekiler nasılsa onların birebir aynısını çelik fren hortumuna dönüştürüyor.
Ama iletişim numralarını bilmiyorum araştırmak lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

Arka Çamurluk Nereden Bulabiliriz?
PqRodO.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 05:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------

Bu arada fren hidroliği DOT 5 tavsiye edilmiyor

Buyrun Teknik Döküman,
NnC8nq.jpg
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
3
Merhaba,

Yakında bir motor alacağım. Şu an araştırma ve kendime uygun olanı konusunda bazı kararsızlıklardayım.

Kullanım amacım yoğunluklu olarak şehiriçi ve haftasonları Şile vs gibi yerler.

Bütçem: 15 bin + 1 bin TL (Ekipman, kurs vs masraflar dahil)

Düşündüğüm: XMAX 250 ABS, NMAX (gelince), PCX150

İlk defa motor kullanacağım. Daha önce çok kısa 1-2 kullanmışlığım var ama tecrübesizim. Bisiklet tecrübem iyi. Biraz gözümü korkutsa da doğru eğitim ile kendimi geliştirebileceğimi düşünüyorum. Eğitim ve ekipman benim için çok önemli.

Başlangıç için XMAX250 uygun mudur yoksa daha güçlü ekipman ve aksesuarlar ile NMAX mi denemeliyim? XMAX 250'yi aldıktan sonra düşüreceğimi öngörerek yan koruma vs yine bir ek bütçe daha harcamanız gerekiyor. NMAX ile çok uzun yol olmasa da uzun yol alabilir miyim, Şile vs...

XMAX250'nin tok görüntüsü en büyük cazip gelen konulardan biri. NMAX ve PCX150'den oraya geçiş mi yapmalıyım kararsızım.

Tecrübeler doğrultusunda fikirlerinizi beklerim.

Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst