Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Xmax250 Far
syfk79.jpg

Xmax400 Far
iPNDcR.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

Bugün plakadaki ampülü değiştirdim,yeni taktığım led cree led yani yeni nesil.Fiyatı:20₺

Eski Ampül

bB2DIr.jpg


Yeni Led Ampül

agKsLl.jpg


48N0kg.jpg
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Hoşgeldin,sefalar getirdin.. :thumleft:
Keşke yolda bir kaç foto çekip buraya koysaydın.

Rüzgarda sürmek tercübe ister sizin ne kadar süredir kullandığınızı bilmiyorum ama ben fazer6 da devamlı rüzgarlı havalarda sürüş yapardım ki alaşayım diye şimdi sıkıntı olmuyor.Alıştım.
geçen sene Xj6 ile anadolu turunda kayseriye giderken kırıkkale yolunda şiddetli rüzgarın gecenin 03.30 da beni bir şeritten öbür şeride atışını dün gibi hatırlıyorum ki motor gırtlak doluydu üçlü çanta seti içleri tıklım tıklım falan ona rağmen rüzgar hiç affetmedi.

Bu aada plakalığı yaptıktan sonra resim koymamışım buyrun resmi;

OwBlv7.jpg


Bu arada bugün iş yerinde boş kaldım dedim şu led ampülleri takayım koltuğun altındaki bagaj havuzunu söktüm eski ampülleri söktüm yerine led ampülleri taktım bi de ne göreyim ampüller motorda çalışmadı.

Yerlerini değiştirdim ters taktım banamısın demedi,
Led ampülü çıkartıyorum normal ampülü takıyorum tıkır tıkır çalışıyor fakat led ampüller ne yaptıysam çalışmadk maalesef bende hazır açmışken bir kaç yeri çırtladım yemizleyip kapattım. Böylece LED sevdam bitmiş oldu
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Hoşgeldin,sefalar getirdin.. :thumleft:
Keşke yolda bir kaç foto çekip buraya koysaydın.

Rüzgarda sürmek tercübe ister sizin ne kadar süredir kullandığınızı bilmiyorum ama ben fazer6 da devamlı rüzgarlı havalarda sürüş yapardım ki alaşayım diye şimdi sıkıntı olmuyor.Alıştım.
geçen sene Xj6 ile anadolu turunda kayseriye giderken kırıkkale yolunda şiddetli rüzgarın gecenin 03.30 da beni bir şeritten öbür şeride atışını dün gibi hatırlıyorum ki motor gırtlak doluydu üçlü çanta seti içleri tıklım tıklım falan ona rağmen rüzgar hiç affetmedi.

Bu aada plakalığı yaptıktan sonra resim koymamışım buyrun resmi;

http://imageshack.us/a/img673/7056/OwBlv7.jpg

Bu arada bugün iş yerinde boş kaldım dedim şu led ampülleri takayım koltuğun altındaki bagaj havuzunu söktüm eski ampülleri söktüm yerine led ampülleri taktım bi de ne göreyim ampüller motorda çalışmadı.

Yerlerini değiştirdim ters taktım banamısın demedi,
Led ampülü çıkartıyorum normal ampülü takıyorum tıkır tıkır çalışıyor fakat led ampüller ne yaptıysam çalışmadk maalesef bende hazır açmışken bir kaç yeri çırtladım yemizleyip kapattım. Böylece LED sevdam bitmiş oldu

hadi ya neden çalışmadı bir araştıralım plaka ışığını led yaptın sanırım plaka gülüyor gibi :) resim alacak vakit olmadı ya gündüz zaten oruçluyduk dün sıcaktı deniz kenarı olduğu için gecede karanlıkta resim çekmeyi sevmiyorum :)bi gün toplanalım istanbulda nargile çay vs vs bişi yapalım :)
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
hadi ya neden çalışmadı bir araştıralım plaka ışığını led yaptın sanırım plaka gülüyor gibi :) resim alacak vakit olmadı ya gündüz zaten oruçluyduk dün sıcaktı deniz kenarı olduğu için gecede karanlıkta resim çekmeyi sevmiyorum :)bi gün toplanalım istanbulda nargile çay vs vs bişi yapalım :)

O niye çalışmadı çünkü led ampüllerin amperajları motorun amperajından düşük o yüzden çalışmadı ,arabalarda da hatırlarsanız arıza lambası yakar bu tip ledler.
Zaten led ampülü takınca sanki sinyaller bozuk gibi hızlı hızlı yanıp sönmeye başladı.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Arka stopların çakraları geldi ama yanlış malzeme gelmiş :) tekrardan bekliyorum yapıldıktan sonra video olarak paylaşıcam :)
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
6
Merhaba Arkadaşlar,

Bende yaklaşık 1 ay önce X max 400 ABS alarak aranıza katıldım. İlk motorum. Bilmediğim birçok konuda burdaki paylaşımlar sayesinde bilgi edinebiliyorum. Motorum 2015 model olmasına rağmen ben 3. sahibiyim. İlk sahipleri daha agresip bir motor almak için motorlarını sattılar. Bense Endroo motora geçmeden önce biraz tecrübe kazanmak ve ailemle küçük seyahatler yapmak için bu modeli seçtim. Bugün rodaj için bursa yamaha servisine götüreceğim. Hepinize kazasız sürüşler.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Merhaba Arkadaşlar,

Bende yaklaşık 1 ay önce X max 400 ABS alarak aranıza katıldım. İlk motorum. Bilmediğim birçok konuda burdaki paylaşımlar sayesinde bilgi edinebiliyorum. Motorum 2015 model olmasına rağmen ben 3. sahibiyim. İlk sahipleri daha agresip bir motor almak için motorlarını sattılar. Bense Endroo motora geçmeden önce biraz tecrübe kazanmak ve ailemle küçük seyahatler yapmak için bu modeli seçtim. Bugün rodaj için bursa yamaha servisine götüreceğim. Hepinize kazasız sürüşler.

hayırlı olsun tekerin düz bassın :)abs 400 için bende yıl sayıyorum herkes çok beğeniyor ve benimde canım çekmiyor değil hani :) ama 250 abs ile 1 2 yıl arası tecrübemi arttırmam lazım
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Merhaba Arkadaşlar,

Bende yaklaşık 1 ay önce X max 400 ABS alarak aranıza katıldım. İlk motorum. Bilmediğim birçok konuda burdaki paylaşımlar sayesinde bilgi edinebiliyorum. Motorum 2015 model olmasına rağmen ben 3. sahibiyim. İlk sahipleri daha agresip bir motor almak için motorlarını sattılar. Bense Endroo motora geçmeden önce biraz tecrübe kazanmak ve ailemle küçük seyahatler yapmak için bu modeli seçtim. Bugün rodaj için bursa yamaha servisine götüreceğim. Hepinize kazasız sürüşler.

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin,
Daha yaşını doldurmamış motorun 3.sahibi olmanız ilginç.
İlk sahibi daha güçlü bir motor için değiştirmiş peki 2.sahibi neden değiştirmiş?
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
6
Teşekkürler. Umarım istediğiniz tecrübeye ve X max 400 e en kısa zamanda kavuşursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

İlk sahibide 2. sahibide arkadaşım. İlk sahibi MT-07 almak için 2. sahibine sattı. 2. sahibi 2-3 ay kış sezonunda nerdeyse garjdan çıkartmadan bekletti. Sonra oda MT-07 ye binince x max 400 den sıkıldı. Oda Mt-07 almak için motoru bana sattı.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Teşekkürler. Umarım istediğiniz tecrübeye ve X max 400 e en kısa zamanda kavuşursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

İlk sahibide 2. sahibide arkadaşım. İlk sahibi MT-07 almak için 2. sahibine sattı. 2. sahibi 2-3 ay kış sezonunda nerdeyse garjdan çıkartmadan bekletti. Sonra oda MT-07 ye binince x max 400 den sıkıldı. Oda Mt-07 almak için motoru bana sattı.

3 arkadaş güzelini yapmışınız :) mt 07 de çok güzel motor
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Teşekkürler. Umarım istediğiniz tecrübeye ve X max 400 e en kısa zamanda kavuşursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

İlk sahibide 2. sahibide arkadaşım. İlk sahibi MT-07 almak için 2. sahibine sattı. 2. sahibi 2-3 ay kış sezonunda nerdeyse garjdan çıkartmadan bekletti. Sonra oda MT-07 ye binince x max 400 den sıkıldı. Oda Mt-07 almak için motoru bana sattı.

Sende sat mt-07 al :queen:

Valla bu benim en güçsüz motorum,hiç de sıkılmadım ne yalan söyleyeyim,

Ben bu motora 1000cc lik Honda CBF 1000 den geçtim, büyük cc den küçük cc ye geçmek her yiğidin harcı değildir :)

O arkadaşlar da o mt-07 leri mt-09 ları kullandıktan sonra tekrar scooter lara geçecekler çünkü herkes bir gün scooter kullanıcısı olacak.

Aynen Fenerbahçeli gibi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Çok güzel olmuşta hocam şu Çanta altındakini Çıkarın doğallığı bozuyor bence orjinal stopları Çakar daha güzel hoş durur

Bende çıkayım motoru yıkatayım ;) benzin alayım 3 5 km gezeyim :)

Üstat ben o 3.stop lambasını niye koydum taşıma kutusu büyük ve arka stoplar çok içte kalıyor,
Özellikle yüksek araçlar benim frenlediğimi göremiyorlar hoş şimdi de pek gördüklerini zannetmiyorum o yüzden taşıma kutusuna na led yapıyacam
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
fark edilmek için motora akrapovic taktırsam kafa ağrıtırmı acaba sürücülerin hiç biri varlığımızdan haberi yok ya beyin algılamıyor sanırım 2 tekerleklileri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst