Biraz resim atalım
[url=http://hizliresim.com/7kbJ0v][url]http://i.hizliresim.com/7kbJ0v.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/PqodLQ][url]http://i.hizliresim.com/PqodLQ.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/g5Ag32][url]http://i.hizliresim.com/g5Ag32.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/945zJQ][url]http://i.hizliresim.com/945zJQ.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/qYl0oW][url]http://i.hizliresim.com/qYl0oW.jpg[/url][/url]
Stickerları nerede yaptırıyorsun. Nereye sorsam satıyoruz ama yapmıyoruz diyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
Bu arada arkadaşlar bir hatırlatma daha yapayım. İlk rodaj bakımı 1000 km. Ondan sonraki bakım 5000 ve sonraki bakımlar 5000 km de bir. Servis size 300o km de bir gelmeniz gerekiyor diye bilgi veriyor ama o tamamen servisin para kazanma bahanesi. 5000 km de bir götürün ne garantisi bozuluyor nede motora bir zarar veriyor. Size verilen cevap genelde Türkiye trafiginden dolayı 3000 km de bir getirin ne olur ne olmaz diye aldanmayın sakın. Benden size bir tavsiye az para almıyor sonuçta servis.