- Katılım
- 15 May 2010
- Mesajlar
- 830
- Motosikleti
- Honda sh125
bende aranıza yeni katıldım sonunda
motorumu bugun aldım ön camurlukta ufak bı catlak ve cızıkler vardı bende boyatıp aldım temız olsun dedım ıyımı yabtım bılmıyorum neyse mötörum bu 2006 model 12400 küsürde temiz güzel bir motor aldım ustalara danısarak inşallah o benı bende onu üzmem 
boyatmadan önceki hali
sadece çamurluk ön

buda sonraki hali


boyatmadan önceki hali

buda sonraki hali



