- Katılım
- 18 Haz 2014
- Mesajlar
- 22
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Hepinize keyifli ve kazasız sürüşler diliyorum.
bugün ödemesini yaptığım Yamaha wr125x motorum ile ilgili tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak istiyorum.
Boyum 191 kilo 87 ayaklarım da motora oturduğumda topuğuma kadar rahat rahat yere basıyor.
ilk motorum olduğu için ve fazla da sürat seven birisi olmadığım için 125 cc bir motorda karar kıldım.
Şehir içerisinde kullanımının rahat olacağını düşündüğüm için yüksek bir motor istedim. wr125r alacaktım ama 125x daha bir tatlı gözüktü gözüme. Buna ek olarak sm olayının tam bir hastalık olduğunu da duyunca gittim 125x aldım.
Nasıldır bu motor? ilk başlayanlar için tavsiyeleriniz var mı? yorumlarınızı bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Bir konu daha var aklıma takılan.
Rodaj süresince motorumu nasıl kullanmalıyım , nelere dikkat etmeliyim , önemli olan motorun hızı mı yoksa devir saatinin aralığı mı ? vb aydınlatırsanız sevinirim.
Hepinize keyifli ve kazasız sürüşler diliyorum.
bugün ödemesini yaptığım Yamaha wr125x motorum ile ilgili tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak istiyorum.
Boyum 191 kilo 87 ayaklarım da motora oturduğumda topuğuma kadar rahat rahat yere basıyor.
ilk motorum olduğu için ve fazla da sürat seven birisi olmadığım için 125 cc bir motorda karar kıldım.
Şehir içerisinde kullanımının rahat olacağını düşündüğüm için yüksek bir motor istedim. wr125r alacaktım ama 125x daha bir tatlı gözüktü gözüme. Buna ek olarak sm olayının tam bir hastalık olduğunu da duyunca gittim 125x aldım.
Nasıldır bu motor? ilk başlayanlar için tavsiyeleriniz var mı? yorumlarınızı bekliyorum.
Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Bir konu daha var aklıma takılan.
Rodaj süresince motorumu nasıl kullanmalıyım , nelere dikkat etmeliyim , önemli olan motorun hızı mı yoksa devir saatinin aralığı mı ? vb aydınlatırsanız sevinirim.