Yamaha VMAX – 2012 Model (Foto Galeri)

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
d. diavel'den üstün olabilir, ama daha güzel olamaz :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Arkaşlar Dün Akşamdan Beri Yazayımmı Yazmıyayımmı Diye Kararsız Kaldım Ama En Sonunda Yazacağım
Ben Mersinde VMAX Gördüm Mezitli Işıklarının Önünden Geçiyordum Çok Tuhaff Bir ses Geldi ne SüperSport Nede Cruiser Sesine Benziyor du ama Böyle Kulak Dolduracak Bir sesdi Sanki Cehennem Habercisi Gibi Birde baktım Ki Yamaha VMAX O sırada da ışıklar Yeşil Yandı Plakasını Bile Göremedim O kadarki Hızlı Kalkdı . Acaba Benmi Yalnış Gördüm Ki Yalnış Görmedim Yoksa Bu Motosiklet Gerçekden O kadar Hızlı Kalkıyormu
Şöyle Söylim Işık Yeşil Oldu Araçlar Daha Kalkmadan Baaaaağğğnnnnn Diye Bir ses geldi bir baktım Diyer Işıklarda ..........
Gören Varsa Onaylıya Bilrimi Acaba Kendi Kendime Şaşırıyorum Olurmu, Olabilrmi Dİye
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Offff Yamaha döktürmüş. Çok karizma motor. Spor tarzını da taşıyor. Süper. Beğendim...
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
valla ben hiç görmedim çalışan bir vmax. bayiide duranı gördüm ama 200 hp yani kalkar mı kalkar
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Vallahi Hocam Mersin Adana Otabanı Meşhurdur Ve Mersin Erdemli SüperSportlar Paso Yarıştalar Orada Ama Ya Öle Böyle Değildi Kalkışı tabiri caizse Uçtu O kadar Söylim Yani O ağırlıkdaki Bir Motosiklet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst