Arkaşlar Dün Akşamdan Beri Yazayımmı Yazmıyayımmı Diye Kararsız Kaldım Ama En Sonunda Yazacağım
Ben Mersinde VMAX Gördüm Mezitli Işıklarının Önünden Geçiyordum Çok Tuhaff Bir ses Geldi ne SüperSport Nede Cruiser Sesine Benziyor du ama Böyle Kulak Dolduracak Bir sesdi Sanki Cehennem Habercisi Gibi Birde baktım Ki Yamaha VMAX O sırada da ışıklar Yeşil Yandı Plakasını Bile Göremedim O kadarki Hızlı Kalkdı . Acaba Benmi Yalnış Gördüm Ki Yalnış Görmedim Yoksa Bu Motosiklet Gerçekden O kadar Hızlı Kalkıyormu
Şöyle Söylim Işık Yeşil Oldu Araçlar Daha Kalkmadan Baaaaağğğnnnnn Diye Bir ses geldi bir baktım Diyer Işıklarda ..........
Gören Varsa Onaylıya Bilrimi Acaba Kendi Kendime Şaşırıyorum Olurmu, Olabilrmi Dİye